Návrh na změny marketingového mixu vybrané společnosti
Proposal for Changes in the Marketing Mix of the Selected Company
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Nevěděl,, LukášGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Erste Grantika Advisory, a.s. Práce se skládá ze tří hlavních částí, a to z teoretické, analytické a návrhové. První z nich je věnována teoretickým poznatkům o daném tématu. Následuje část, jež je zaměřena na analýzy marketingového prostředí, marketingového mixu, komunikačního mixu a také internetového marketingu dané společnosti. V poslední části jsou představeny návrhy na základě analytické části tak, aby dosáhli cíle této bakalářské práce. Navrženy jsou změny marketingového mixu společnosti Erste Grantika Advisory, a.s. The bachelor thesis is focused on marketing mix of company Erste Grantika Advisory, a.s. The thesis consists of three main parts, theoretical, analytical and proposal. The first part is focused on theoretical findings of the thesis topic. Next part is devoted to analysis of marketing environment, marketing mix, communication mix as well as internet marketing of targeted company. Last part is presenting the proposals of changes based on the analytical part. All proposals are focused on the aims of the theses, which are changes in marketing mix of the company Erste Grantika Advisory, a.s.
Keywords
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, internetový marketing, propagace, marketingové procesy, Marketing, marketing mix, communication mix, internet marketing, promotion, marketing processes.Language
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-16Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno doc. Konečná: Kdo bude v podniku implementovat marketingové návrhy? - odpovězeno Ing. Mráček: Jsou výstupy použitelné i v rámci např. rakouského trhu? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206480Source
DVOŘÁČEK, D. Návrh na změny marketingového mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [391]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...