Marketingový mix podniku
Marketing Mix of a Company
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Milichovský, FrantišekGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Vranovská pláž s.r.o. Teoretická část udává definice základních pojmů jak marketingového mixu, tak dalších analýz, díky kterým je možné dosáhnout zlepšení úspěšnosti společnosti. Analytická část obsahuje analýzu nynější-ho stavu firmy a jejího marketingového mixu. V návrhové části jsou navrhnuty změny, díky kterým nastane zlepšení nynější situace společnosti a jejího marketingového mixu. The bachelor thesis is focused on the marketing mix of the company Vranovská pláž s.r.o. The theoretical part gives definitions of basic concepts of both the marketing mix and other analyzes that can be used to improve the company's success. The analytical part contains an analysis of the current state of the company and its marketing mix. The last part proposes changes that will improve the current situation of the company and its marketing mix.
Keywords
Marketing, marketingový mix, služba, ubytování, kemp, produkt, cena, propagace, Marketing, marketing mix, service, accomodation, camp, product, price, promotionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-16Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Mráček: Jak bude probíhat distribuce letáků? - odpovězeno doc. Konečná: Zmiňujete i zahraniční cílové trhy, o jaké trhy se jedná a jak budou osloveny? Plánujete využít personalizace při oslovení potenciálních zákazníků? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206481Source
DOSEDĚL, D. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [391]