• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti

Proposal to improve the marketing mix of the company

Thumbnail
View/Open
review_142497.html (7.881Kb)
final-thesis.pdf (2.778Mb)
Author
Foltýn, Filip
Advisor
Havíř, David
Referee
Kaňovská, Lucie
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti Decathlon, v České republice zapsané v obchodním rejstříku pod názvem DECASPORT s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První, teoretická část, vysvětluje pojmy z oblasti marketingu a marketingového prostředí. Analytická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti a poté jsou provedeny jednotlivé analýzy. Poslední část se zabývá jednotlivými návrhy na zdokonalení marketingového mixu.
 
This bachelor thesis deals with a proposal to improve the marketing mix of the company Decathlon, in the Czech Republic registered in the business register as DECASPORT s.r.o. The thesis is divided into three main parts. The first, theoretical part, explains the concepts of marketing and the marketing environment. The analytical part is focused on the analysis of the company's marketing mix and then individual analyzes are performed. The last part deals with individual proposals to improve the marketing mix.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, produkt, cena, místo, propagace, SWOT analýza, marketing, marketing mix, product, price, place, promotion, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-16
Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Mráček: Brněnský Decathlon už pořádá nějaké dětské akce? Co další pobočky v rámci ČR? Podporuje Decathlon tyto akce? - odpovězeno Ing. Milichovský: Jaká je doba návratnosti v rámci realizace daných návrhů? - odpovězeno Ing. Konečný: Je zde viditelná návaznost jednotlivých poboček či oddělení a vysteveného zboží? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206483
Source
FOLTÝN, F. Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [391]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV