• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti

Proposal to improve the marketing communication of the company

Thumbnail
View/Open
review_142556.html (7.964Kb)
final-thesis.pdf (3.077Mb)
Author
Fíbek, David
Advisor
Havíř, David
Referee
Kaňovská, Lucie
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Význam práce spočívá v návrhu řešení, které může být implementováno do popsané společnosti. Obsahem je seznámení s firmou a jejími současnými postupy v oblasti marketingové komunikace. Následně jsou navrhována řešení, která jsou založena na popsaných nedostatcích.
 
This bachelor ´s thesis deals with a proposal to improve the marketing communication of a chosen company. The meaning of the work is in the design of a solution that can be implemented in the described company. The work is mainly about getting familiar with the company and its current practices in the field of marketing communication. Then, I propose solutions that are based on the described shortcomings.
 
Keywords
Komunikace, komunikační mix, komunikační kanály, marketingová komunikace, analýza, návrh, reklama, sociální sítě, Porterova analýza, Communication, communication mix, communication channels, marketing communication, analysis, design, advertising, social networks, Porter's analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-16
Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Mráček: Který z marketingových nástrojů je klíčový pro daný podnik? Podílíte se na marketingové komunikaci v daném podniku? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206485
Source
FÍBEK, D. Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [391]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV