• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti

Proposal to improve the marketing communication of the company

Thumbnail
View/Open
review_142558.html (8.055Kb)
final-thesis.pdf (2.864Mb)
Author
Ščudla, Roman
Advisor
Havíř, David
Referee
Kaňovská, Lucie
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce pojednává o Marketingové komunikaci v rámci nebankovní společnosti poskytující spotřebitelské úvěry fyzickým osobám. V první části jsou uvedeny základní pojmy marketingu, marketingový a komunikační mix a analýzy. Analytická část popisuje konkrétní společnost a zpracovává údaje uvedené v předešlé části na míru společnosti. Na základě dostupných a analyzovaných údajů je zpracována poslední část a to návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnosti.
 
The bachelor thesis deals with Marketing Communication within a non-banking company providing consumer loans to individuals. The first part presents the basic concepts of marketing, marketing and communication mix and analysis. Analytical describes a specific company and processes the data listed in the previous section tailored to the company. Based on the available and analyzed data, the last part is processed, namely proposals for improving the company's marketing communication.
 
Keywords
marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, nebankovní společnost, půjčky, marketing communication, marketing mix, communication mix, non - banking company, loans
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-16
Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Milichovský: Odkud víte, že je nižší úroveň finanční gramotnosti? Komentář k absenci externí analýzy. - částečně odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206486
Source
ŠČUDLA, R. Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [391]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV