Návrh projektu marketingové akce
Marketing project proposal

Autor
Vedoucí práce
Juřica, PavelOponent
Vajda, RadimKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití metod projektového řízení při plánování a realizaci projektu marketingové akce. Využívá teoretické poznatky a metody projektového řízení pro vytvoření návrhu funkční projektové dokumentace. Popisuje také přínosy, které zavedení projektového způsobu přináší. This bachelor thesis discusses the usage of project management methods during the planning and execution of a marketing event project. Theoretical knowledge and methods are being used to create a proposal of a functional project documentation. It also describes the advantages this approach yields.
Klíčová slova
projekt, projektový management, projektová dokumentace, plánování, rizika, project, project management, project documentation, planning, risksJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
bez specializaceSložení komise
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2022-06-16Průběh obhajoby
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta práce - odpovězeno doc. Putnová: Jaká rizika vidíte v organizování školení akce? Jak se to dá přenést na marketingové aktivity? Máte nějaké písemné materiály, kterými podpoříte informovanost o akci? - odpovězeno Ing. Veselý: Ganttův diagram končí realizací akce, nemáte tam např. zhodnocení projektu apod., byl to záměr? - odpovězeno prof. Jurová: Kde jste vzal úspory, které uvádíte? Proti čemu jste úspory porovnával? Co jsou to ztráty? - odpovězenoVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/206493Zdrojový dokument
JOHN, D. Návrh projektu marketingové akce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Kolekce
- 2022 [391]