• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh projektu marketingové akce

Marketing project proposal

Thumbnail
Открыть
review_142930.html (6.316Kb)
final-thesis.pdf (2.755Mb)
Автор
John, Dominik
Advisor
Juřica, Pavel
Referee
Vajda, Radim
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití metod projektového řízení při plánování a realizaci projektu marketingové akce. Využívá teoretické poznatky a metody projektového řízení pro vytvoření návrhu funkční projektové dokumentace. Popisuje také přínosy, které zavedení projektového způsobu přináší.
 
This bachelor thesis discusses the usage of project management methods during the planning and execution of a marketing event project. Theoretical knowledge and methods are being used to create a proposal of a functional project documentation. It also describes the advantages this approach yields.
 
Keywords
projekt, projektový management, projektová dokumentace, plánování, rizika, project, project management, project documentation, planning, risks
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-16
Process of defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta práce - odpovězeno doc. Putnová: Jaká rizika vidíte v organizování školení akce? Jak se to dá přenést na marketingové aktivity? Máte nějaké písemné materiály, kterými podpoříte informovanost o akci? - odpovězeno Ing. Veselý: Ganttův diagram končí realizací akce, nemáte tam např. zhodnocení projektu apod., byl to záměr? - odpovězeno prof. Jurová: Kde jste vzal úspory, které uvádíte? Proti čemu jste úspory porovnával? Co jsou to ztráty? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/206493
Source
JOHN, D. Návrh projektu marketingové akce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [391]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV