Návrh stropní konstrukce základní školy
Design of the floor slab structure of a primary school

Author
Advisor
Zich, MilošReferee
Zlámalová, PavlínaGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
V teoretické se bakalářská práce zabývá liniově podepřené křížem vyztužené desky. V praktické části se zabývá se návrhem a posouzením vybraných prvků základní školy. Mezi tyto prvky patří deska nad 1.NP, deska nad 2.NP, schodiště a posouzení zděného pilíře. Výpočet vnitřních sil proveden pomocí studentské verze programu SCIA engineer 21.1 a porovnán s ručním výpočtem. Součástí práce je i výkresová dokumentace pro výše zmíněné prvky. Při výpočtu bylo postupováno dle platných norem. In the theoretical, the bachelor´s thesis deals with line-supported plate. The practical part deals with thw design and assessment of primary school These elements include a plate above the floor, a plate above the 2nd floor, a staicase and an assessment and an assessment of a brick pillar. The calculation of internal forces is performed using the student version of the SCIA engineer 21.1 program and compared with the manual calculation. Part of work i salso drawing documentation for the above mentioned elements. The calculation was carried out according to the valid standart.
Keywords
Železobeton, dimenzování, statický výpočet, základní škola, křížem vyztužená deska, Reinforced concrete, dimensioning, static calculation, elementary school, cross-reinforced plateLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Konstrukce a dopravní stavbyComposition of Committee
doc. Ing. Ivana Laníková, Ph.D. - předseda, doc. Ing. František Girgle, Ph.D. - místopředseda, Ing. Dorde Čairović, Ph.D. - tajemník, Ing. Pavlína Zlámalová - tajemník, Ing. Jan Klodner - člen, Ing. Petr Šimůnek, Ph.D. - člen, Ing. Vojtěch Kostiha, Ph.D. - člen, Ing. Dorde Čairović, Ph.D. - člen,Date of defence
2022-06-15Process of defence
Student prezentoval výsledky své bakalářské práce před komisí a následně reagoval na připomínky oponenta. Dotazy k bakalářské práci: Ing. Kostiha – Jakým způsobem jste vytvořili kombinační pravidla ve výpočetním modelu? – student odpověděl doc. Girgle – Jakým způsobem byste provedli betonový pilíř, když jste ho uložili na zděný parapet? – student odpověděl s dopomocí Ing. Kostiha – Jakým způsobem by na stavbě určili polohu výztuží, když nejsou ve výkresech nikde zakótovány? – student odpověděl doc. Girgle – Proč byl použit schodišťový trám, když byste mohli schodišťovou podestu až do zděné obvodové zdi? – student odpovědělResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206748Source
MOŠTĚK, P. Návrh stropní konstrukce základní školy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2022.Collections
- 2022 [380]