• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zdravotně technické instalace ve škole pro děti se sníženou schopností pohybu a orientace

The Sanitary Instalation in The School for Children with Reduced Mobility

Thumbnail
View/Open
review_144667.html (1.475Kb)
final-thesis.pdf (9.066Mb)
Posudek-Vedouci prace-60734.pdf (120.2Kb)
Posudek-Oponent prace-60701.pdf (295.5Kb)
Author
Šumpík, Vojtěch
Advisor
Wierzbická, Helena
Referee
Vrána, Jakub
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na návrh zdravotně technických instalací v objektu školy a jejich napojení na inženýrské sítě. Školské zařízení je určeno pro fyzicky a mentálně postižené děti. Teoretická část blíže popisuje řešení bezbariérového prostředí, zejména hygienických místnosti a hygienických zařizovacích předmětů. V praktické části práce je řešen nejvhodnější návrh zásobování objektu pitnou vodou, zásobování plynem, odvedení splaškových odpadních vod a likvidaci srážkových odpadních vod včetně hospodaření s nimi.
 
The bachelor's thesis is focused on the design of sanitary installations in the school building and their connection to utilities. The school facility is intended for physically and mentally handicapped children. The theoretical part describes in more detail the solution of a barrier-free environment, especially hygienic rooms, and sanitary facilities. The practical part of the work deals with the most suitable design of drinking water supply, gas supply, disposal of sewage and rainwater including their management.
 
Keywords
Hygienické místnosti, hygienické zařizovací předměty, osoby se sníženou schop-ností pohybu, vnitřní vodovod, vnitřní plynovod, vnitřní kanalizace, vodovodní přípojka, plynovodní přípojka, kanalizační přípojka, vsakovací zařízení, akumulační jímka., Hygienic rooms (sanitary facilities), sanitary equipment, persons with reduced mobility, internal water supply, internal gas supply, internal sewerage, water supply connection, gas supply connection, sewerage connection, infiltration equipment, storage tank (reservoir).
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Pozemní stavby
Composition of Committee
doc. Ing. Zdeňka Lhotáková, CSc. - předseda, doc. Ing. Ondřej Šikula, Ph.D. - místopředseda, Ing. Jan Moštěk - tajemník, Ing. Alexandr Baroň - tajemník, Ing. Radim Smolka, Ph.D. - člen, Ing. Alena Vaščáková - člen, Ing. Jana Doležalová - člen, Ing. Marcela Počinková, Ph.D. - člen, Ing. Karolína Vyhlídalová, Ph.D. - člen, Ing. Lucie Vendlová, Ph.D. - člen,
Date of defence
2022-06-15
Process of defence
Student nejprve představil svou bakalářskou práci formou prezentace v PowerPointu, kde popsal téma Zdravotně technické instalace ve škole pro děti se sníženou schopností pohybu a orientace. Student dále popsal řešený objekt a dispozici v řešeném objektu. Student dále řešil speciální zařizovací předměty pro bezbariérové používání. Student dále popsal situace a inženýrské sítě u řešeného objektu. Dále popisoval řešení přípojek k objektu. Student dále popisoval navržené vnitřní rozvody vodovodu a kanalizace. Dále byl popsán způsob řešení srážkových vod na řešeném pozemku. Dále student popsal řešení plynoinstalace v řešeném objektu a vedení vnitřního plynovodu do technické místnosti do kondenzačního kotle. Vyjádřil se k připomínkám oponenta a odpovídal na připomínky členů komise. 1. jak je osazen montážní prvek pro závěsnou výlevku? 2. Proč jsou na některých potrubích navrženy přivzdušňovací ventily? 3. Jaká byla stanovena intenzita deště a proč nebyla respektována norma ČSN 75 6760? 4. Je vhodné umístit ležaté potrubí vnitřního vodovodu pod stropem ředitelny a učeben, nebylo by jiné řešení? 5. Je nutná cirkulace u všech stoupacích potrubí? 6. Jaký typ pojistného ventilu je použitý u ohřívače vody? 7. Jak bude řešen zimní a letní provoz, když je navržen pouze jeden kotel? 8. Do které vložky se napojují solární panely? 9. Proč máte navrženou expanzní nádobu? 10. Jak máte rozděleny třídy ve škole s bezbariérovou potřebou pohybu? Student výborně reagoval a zaujal stanoviska ke všem připomínkám k předložené bakalářské práci od oponenta i členů komise.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206837
Source
ŠUMPÍK, V. Zdravotně technické instalace ve škole pro děti se sníženou schopností pohybu a orientace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2022.
Collections
  • 2022 [380]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV