• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Deutsch 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2022
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2022
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zjištění marketingových procesů stavebního podniku - srovnání ČR x zahraničí

Finding out the marketing processes of a construction company - a comparison of the Czech Republic and abroad

Thumbnail
Öffnen
review_144675.html (1.469Kb)
final-thesis.pdf (2.403Mb)
Posudek-Vedouci prace-60895.pdf (582.8Kb)
Posudek-Oponent prace-60896.pdf (319.1Kb)
Autor
Bezverhnii, Artur
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
Budíková, Michaela
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Cílem bakalářské práce je zjišťování marketingových procesů ve stavebním podniku a následně jejich porovnání se zahraničím. Teoretická část popisuje jednotlivé části marketingového výzkumu. Praktická část je zaměřená na celkový průběh průzkumu a srovnání dat se zahraničím. Poslední fáze práce řeší doporučení a návrhy pro stavební společnosti.
 
The aim of the bachelor thesis is to determine the marketing processes in a construction company and then compare them with abroad. The theoretical part describes the various parts of marketing research. The practical part is focused on the overall course of the survey and comparison of data abroad. The last phase of the work addresses recommendations and proposals for construction companies.
 
Keywords
marketing, stavební podnik, marketingový výzkum, marketingové prostředí, stavební trh, marketing, construction company, marketing research, marketing environment, construction market
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management stavebnictví
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Kledus, Ph.D. - předseda, doc. JUDr. Ing. Zdeněk Dufek, Ph.D. - místopředseda, Ing. Aneta Oblouková - tajemník, Ing. Michal Mikulík - tajemník, Ing. Eva Vítková, Ph.D. - člen, Ing. Petr Aigel, Ph.D. - člen, Ing. Radek Dohnal, Ph.D. - člen, doc. Ing. Jan Pěnčík, Ph.D. - člen, Ing. Jitka Chovancová, Ph.D., CA - člen,
Date of defence
2022-06-15
Process of defence
Závěrečnou práci obhajoval jasně a srozumitelně. Z jeho přednesu bylo patrné, že k úkolům, které řešil, přistupoval velmi zodpovědně. Na otázky členů komise odpověděl pohotově a s přehledem. Rovněž na doplňkové otázky od vedoucího závěrečné práce a oponenta odpověděl správně a jasně. Státní zkušební komise závěrem konstatovala, že student svou závěrečnou práci obhájil na výborné požadované úrovni.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/206844
Source
BEZVERHNII, A. Zjištění marketingových procesů stavebního podniku - srovnání ČR x zahraničí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2022.
Collections
  • 2022 [380]
Citace PRO

Verwandte Dokumente

Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Marketingová strategie start-up projektu 

    Urubek, Vladislav
    Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

Statistik

Benutzungsstatistik

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV