• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě

Application of marketing mix in public administration

Thumbnail
View/Open
review_144687.html (1.434Kb)
final-thesis.pdf (1.775Mb)
Posudek-Vedouci prace-60899.pdf (304.3Kb)
Posudek-Oponent prace-60900.pdf (235.2Kb)
Author
Lunterová, Sára
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
Budíková, Michaela
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalárska práca je zameraná na marketing, nástroje marketingového mixu a jeho interpretáciu v rámci verejnej správy. Teoretická časť sa zaoberá pojmami ako marketing, marketingový mix, verejná správa a marketingový výskum. Konkrétne ide o využitie marketingového mixu vo verejnom sektore. Práca, za pomoci marketingového výskumu, hodnotí komunikáciu projektu presunu hlavného nádražia v Brne s verejnosťou. Výsledkom práce je odporučenie na zefektívnenie propagácie tohto projektu.
 
The bachelor thesis is focused on marketing, the tools of the marketing mix and its interpretation in public administration. The theoretical part deals with concepts such as marketing, marketing mix, public administration and marketing research. Specifically, it is the use of the marketing mix in the public sector. The work - with the help of marketing research - evaluates the communication of the project of moving the main railway station in Brno with the public. The result of the work is a recommendation to streamline the promotion of this project.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, marketingový výskum, komunikačný mix, verejná správa, Marketing, marketing mix, marketing research, communication mix, public administration
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Management stavebnictví
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Kledus, Ph.D. - předseda, doc. JUDr. Ing. Zdeněk Dufek, Ph.D. - místopředseda, Ing. Aneta Oblouková - tajemník, Ing. Michal Mikulík - tajemník, Ing. Eva Vítková, Ph.D. - člen, Ing. Petr Aigel, Ph.D. - člen, Ing. Radek Dohnal, Ph.D. - člen, doc. Ing. Jan Pěnčík, Ph.D. - člen, Ing. Jitka Chovancová, Ph.D., CA - člen,
Date of defence
2022-06-15
Process of defence
Závěrečnou práci obhajovala jasně a srozumitelně. Z jejího přednesu bylo patrné, že k úkolům, které řešila, přistupovala velmi zodpovědně. Na otázky členů komise odpověděla pohotově a s přehledem. Rovněž na doplňkové otázky od vedoucího závěrečné práce a oponenta odpověděla správně a jasně. Státní zkušební komise závěrem konstatovala, že studentka svou závěrečnou práci obhájila na výborné požadované úrovni.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206856
Source
LUNTEROVÁ, S. Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2022.
Collections
  • 2022 [380]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV