Zjištění marketingových procesů stavebního podniku
Finding out the marketing processes of a construction company

Author
Advisor
Dohnal, RadekReferee
Budíková, MichaelaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřena na výpočet hodnoty goodwill vybraného stavebního podniku několika metodami a doporučení vhodné kombinace těchto metod pro její stanovení. V teoretické části jsou charakterizovány základní teoretické pojmy z oblasti marketingu ve stavebnictví, včetně rozdělení stavebního trhu. Dále je definován pojem goodwill a následuje několik metod pro jeho stanovení. V závěru teoretické části je popsáno marketingové plánování. V praktické části práce jsou zpracovány vybrané metody ocenění hodnoty goodwill, které jsou následně zhodnoceny. Poté je provedena analýza prostředí pomocí SWOT analýzy. Na základě získaných výsledků a informací je v závěru práce navržena marketingová strategie a návrh na vhodnou kombinaci metod pro stanovení hodnoty goodwill stavebního podniku. The bachelor thesis is focuses on the calculation of the value of the goodwill of the selected construction company using a few methods and on a recommendation of a convenient combination of these methods. In the theoretical part of the thesis I explained basic theoretical terms from the construction marketing field, including the division of the construction market. After that there is defined the concept of goodwill following a few methods for its calculation. At the end of the theoretical part, I described marketing planning. In the practical part of the thesis, there are elaborated selected methods of valuation of goodwill. After-wards I made an analysis of the environment of the company using SWOT analysis. At the end of my bachelor thesis, I proposed a marketing strategy on the ba-sis of obtained results and obtained information and also I proposed an appropriate combination of the methods of valuation of goodwill.
Keywords
Goodwill, hodnota, stavební podnik, marketingová strategie., Goodwill, value, construction company, marketing strategy.Language
čeština (Czech)Study brunch
Management stavebnictvíComposition of Committee
doc. Ing. Robert Kledus, Ph.D. - předseda, doc. JUDr. Ing. Zdeněk Dufek, Ph.D. - místopředseda, Ing. Aneta Oblouková - tajemník, Ing. Michal Mikulík - tajemník, Ing. Eva Vítková, Ph.D. - člen, Ing. Petr Aigel, Ph.D. - člen, Ing. Radek Dohnal, Ph.D. - člen, doc. Ing. Jan Pěnčík, Ph.D. - člen, Ing. Jitka Chovancová, Ph.D., CA - člen,Date of defence
2022-06-15Process of defence
Závěrečnou práci obhajovala jasně a srozumitelně. Z jejího přednesu bylo patrné, že k úkolům, které řešila, přistupovala zodpovědně. Na otázky členů komise odpověděla pohotově a s přehledem. Rovněž na doplňkové otázky od vedoucího závěrečné práce a oponenta odpověděla správně a jasně. Státní zkušební komise závěrem konstatovala, že studentka svou závěrečnou práci obhájila na výborné požadované úrovni.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206857Source
MÁŠOVÁ, V. Zjištění marketingových procesů stavebního podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2022.Collections
- 2022 [380]