Využití dropshippingu, výkonnostního marketingu a jejich automatizace pro rozvoj v elektronickém obchodě
Usage of Dropshipping, Performance Marketing and Their Automation for Development in E-shop
Author
Advisor
Luhan, JanReferee
Neuwirth, BernardGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zaměřuje na implementaci dropshippingu, výkonnostního marketingu a digitální automatizace do již fungujícího elektronického obchodu. This bachelor thesis focuses mainly on implementation of dropshipping, performance marketing and digital automation to an already established e-shop.
Keywords
automatizace, dropshipping, elektronický obchod, python, výkonnostní marketing, automation, dropshipping, e-shop, python, performance marketingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Daniel Němec, Ph.D. (místopředseda) Ing. Matej Zápotočný, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Zuzana Janková, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)Date of defence
2022-06-20Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno Otázky oponenta - zodpovězeno Otázky komise: Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc: Jak řešíte zobrazování stavu zásob? Není rentabilnější tento proces rovněž automatizovat? - zodpovězeno Ing. et Ing. Zuzana Janková, Ph.D.: Jaké jsou konkrétní substituty produktů firmy? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207002Source
KRÁL, D. Využití dropshippingu, výkonnostního marketingu a jejich automatizace pro rozvoj v elektronickém obchodě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [391]