Návrh na zlepšení služby prediktivní údržby a její propagace
Proposal for Improvements of Predictive Maintenance Services and its Promotion
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Cabejšek, TomášGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat divizi Power společnosti AXIMA a její konkurenty se zaměřením na chytré produkty a služby a na základě těchto analýz vytvořit návrhy na zlepšení a propagaci služeb prediktivní údržby AXIMA Power. První hlavní část je teoretická a obsahuje definice týkající se marketingu, používaných analýz a prediktivní údržby, následuje analytická část, kde je analyzována současná situace společnosti a jsou identifikovány klíčové faktory pro návrhy. Poslední část obsahuje návrhy aktivit zaměřených na zlepšení a propagaci služeb prediktivní údržby a chytrých produktů divize. The main goal of this bachelor’s thesis is to analyze the Power division of AXIMA company and its competitors with a focus on smart products and services and based on these analyses create proposals for improvements and promotion of AXIMA Power predictive maintenance services. The first main section is theoretical and includes definitions related to marketing, used analyses, and predictive maintenance followed by an analytical section where the current situation of the company is analyzed and key factors for the proposals are identified. The last section includes proposals for activities aimed at the improvement and promotion of the division’s predictive maintenance services and smart products.
Keywords
marketing, služby, prediktivní údržba, chytrý produkt, propagace, B2B, internet věcí, marketing, services, predictive maintenance, smart product, promotion, B2B, Internet of ThingsLanguage
angličtina (English)Study brunch
Entrepreneurship and Small Business DevelopmentComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Miroslav Mandel (člen)Date of defence
2022-06-17Process of defence
Supervisor´s questions - answered. Reviewer´s questions - answered. Ing. Miroslav Mandel - Why did you choose analysed company? Answered. How often did you visit and consult with the company? Answered. Ing. David Schüller, Ph.D. - On page 47 you mention a timeline of actions. Can you explain me all actions? Can you describe steps of this research? What is your attitude? Answered.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207033Source
STRÁNSKÝ, Š. Návrh na zlepšení služby prediktivní údržby a její propagace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [391]