• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na zlepšení služby prediktivní údržby a její propagace

Proposal for Improvements of Predictive Maintenance Services and its Promotion

Thumbnail
View/Open
review_140991.html (8.136Kb)
final-thesis.pdf (3.697Mb)
appendix-1.zip (52.60Kb)
Author
Stránský, Štěpán
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Cabejšek, Tomáš
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat divizi Power společnosti AXIMA a její konkurenty se zaměřením na chytré produkty a služby a na základě těchto analýz vytvořit návrhy na zlepšení a propagaci služeb prediktivní údržby AXIMA Power. První hlavní část je teoretická a obsahuje definice týkající se marketingu, používaných analýz a prediktivní údržby, následuje analytická část, kde je analyzována současná situace společnosti a jsou identifikovány klíčové faktory pro návrhy. Poslední část obsahuje návrhy aktivit zaměřených na zlepšení a propagaci služeb prediktivní údržby a chytrých produktů divize.
 
The main goal of this bachelor’s thesis is to analyze the Power division of AXIMA company and its competitors with a focus on smart products and services and based on these analyses create proposals for improvements and promotion of AXIMA Power predictive maintenance services. The first main section is theoretical and includes definitions related to marketing, used analyses, and predictive maintenance followed by an analytical section where the current situation of the company is analyzed and key factors for the proposals are identified. The last section includes proposals for activities aimed at the improvement and promotion of the division’s predictive maintenance services and smart products.
 
Keywords
marketing, služby, prediktivní údržba, chytrý produkt, propagace, B2B, internet věcí, marketing, services, predictive maintenance, smart product, promotion, B2B, Internet of Things
Language
angličtina (English)
Study brunch
Entrepreneurship and Small Business Development
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Miroslav Mandel (člen)
Date of defence
2022-06-17
Process of defence
Supervisor´s questions - answered. Reviewer´s questions - answered. Ing. Miroslav Mandel - Why did you choose analysed company? Answered. How often did you visit and consult with the company? Answered. Ing. David Schüller, Ph.D. - On page 47 you mention a timeline of actions. Can you explain me all actions? Can you describe steps of this research? What is your attitude? Answered.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207033
Source
STRÁNSKÝ, Š. Návrh na zlepšení služby prediktivní údržby a její propagace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [391]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV