• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingového mixu nově vznikající společnosti

Proposal of Marketing Mix for an Emerging Company

Thumbnail
View/Open
review_142502.html (7.051Kb)
final-thesis.pdf (1.962Mb)
Author
Hakl, David
Advisor
Havíř, David
Referee
Chlebovský, Vít
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření marketingového mixu služby v začínající firmě. Pokládá teoretické základy pro analýzu problému, která následně představuje společnost a snaží se popsat její místo na trhu, cílovou skupinu a komplexně analyzovat situaci pro navazující část, ve které navrhuji samotný marketingový mix s pomocí metody 4P. Cílem této práce je vytvořit takový marketingový mix, který povede k celkové prosperitě služby a tím i prosperitě celé společnosti.
 
The bachelor thesis focuses on creating a marketing mix of services in a startup company. It lays the theoretical basis for the analysis of the problem, which then presents the company and tries to describe its place in the market, the target group and comprehensively analyze the situation for the follow-up part, in which I design the marketing mix using 4P. The aim of this work is to create such a marketing mix that will lead to the overall prosperity of the service and thus the prosperity of the whole company.
 
Keywords
Trh, Marketingový mix, 4P, Produkt, Cena, Místo, Propagace, Infuze, Aplikace, Služba, Vitamin C, Zdravotnictví, Společnost, Startup, Prevence, Market, Marketing mix, 4P, Product, Price, Place, Promotion, Infusion, Application, Service, Vitamin C, Healthcare, Company, Startup, Prevention
Language
angličtina (English)
Study brunch
Entrepreneurship and Small Business Development
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Miroslav Mandel (člen)
Date of defence
2022-06-16
Process of defence
Supervisor´s questions - answered. Reviewer´s questions - answered. doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. - You analyze service company in thesis. Why you don´t use 7 Ps Marketing mix? Answered. Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. - What is the high concept of marketing mix? Answered. Where is the connection between target customers and your pricing policy? Answered. What is the goal of marketing strategy? Answered. What are overall benefits from your proposals? Answered. Why did you segment customers according to age? Answered. What is typical behaviour for 60+people? Answered. doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. -Chapters you mentioned are: Brand name, Product Name, Service name. What are you talking about? About brand name, product name or service name? Answered. Which one of mentioned above is "Vysokodávkový vitamín C"? Partially answered.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207051
Source
HAKL, D. Návrh marketingového mixu nově vznikající společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [391]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV