• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh rozvoje nové značky

Proposal for New Brand Development

Thumbnail
View/Open
review_143325.html (7.705Kb)
final-thesis.pdf (7.441Mb)
Author
Tomanka, Peter
Advisor
Zich, Robert
Referee
Chlebovský, Vít
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou strategického rozvoja značky klasického mužského obliekania. Práca je rozdelená do troch častí. V teoretickej časti sú vymedzené teoretické východiská, ktoré slúžia na vytvorenie a budovanie stratégie značky. Po vymedzení teoretických poznatkov, nasleduje analytická časť. Táto časť sa zaoberá prieskumom trhu a potenciálnych zákazníkov. V práci sú spracované výsledky analýzu trhu. Tieto výsledky slúžia ako základ pre tvorbu návrhovej časti.
 
The bachelor's thesis develops on the issue of strategic brand development of classic men's clothing. The work is divided into three parts. The theoretical part defines the theoretical basis, which are used to create and build brand strategy. After defining the theoretical knowledge, then the analytical part. This section can participate in market and customer research. The results of market analysis are processed in the work. These results serve as a basis for the creation of the proposal part.
 
Keywords
znacka, identita znacky, hodnota znacky, rozvoj znacky, stratégia, budovanie znacky, marketing, zakaznici, konkurencia, brand, brand identity, brand value, brand development, strategy, brand building, marketing, customers, competition
Language
angličtina (English)
Study brunch
Entrepreneurship and Small Business Development
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Miroslav Mandel (člen)
Date of defence
2022-06-20
Process of defence
Supervisor´s questions - answered. Reviewer´s questions - answered. Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. - You identified in your proposal target audience between 40 - 60 years old. What will be the segment of young people and old people? Answered. doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. - Do you believe there are no basically trends in men fashion? Answered. Can you explain the size of target group and behaviour? Answered.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207111
Source
TOMANKA, P. Návrh rozvoje nové značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Rozvoj značky v pojišťovně 

    Taťáková, Zuzana
    Předložená diplomová práce je zaměřená na použití konceptů a strategie značky sloužící k rozvoji značky Pojišťovny České Spořitelny a.s.., Vienna Insurance Group. Základem jsou teorie marketingových guru Ko Floora, Kapferera, ...
  • Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry 

    Šoukal, Michal
    Diplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly ...
  • Application of Branding Concepts for Development of Competitiveness 

    Tesařová, Mariana
    Předložená diplomová práce je zaměřena na aplikaci konceptů značky sloužící k rozvoji konkurenceschopnosti produktu instituce vysokoškolského vzdělávání, konkrétně studijního oboru “Entrepreneurship and Small Business ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV