Návrh rebrandingových aktivit pro univerzitní tým celosvětové soutěže Formula Student
Proposal for Rebranding Activities of Formula Student University Team in International Racing
Author
Advisor
Zich, RobertReferee
Chlebovský, VítGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zaměřuje na oblast strategického řízení značky, konkrétně na přípravu rebrandingových aktivit pro sportovní tým. Analyzuje značku týmu z interního i externího hlediska, což vede k důkladnému zkoumání značky společnosti. Primárním cílem je připravit pro tým rebrandingové aktivity na základě brandingové šablony, jejíž struktura je popsána a dodržována v práci. The bachelor thesis focuses on the area of strategic brand management, specifically in the preparation of rebranding activities for a sports team. It analyses the brand of the team from both an internal and external perspective, resulting in a thorough examination of the company's brand. The primary goal is to prepare rebranding activities for the team based on a branding template, in which structure is described and followed in the thesis.
Keywords
značka, rebranding, rozvoj značky, nezisková organizace, identita značky, strategické řízení značky, brand, rebrand, brand development, non-profit organization, brand identity, strategic brand managementLanguage
angličtina (English)Study brunch
Entrepreneurship and Small Business DevelopmentComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Miroslav Mandel (člen)Date of defence
2022-06-16Process of defence
Supervisor´s questions - answered. Reviewer´s questions - answered. Ing. Miroslav Mandel - Why do you choose blue colours for vehicles? Based on which source? Answered. Ing. David Schüller, Ph.D. - Is in your work closely specification of this colour? Answered. Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. - Can you explain the connection between the summary of analyses and proposals? Answered. Do your proposals have short-term or long-term impact? Answered. Can you describe key performance indicators for short-term and long-term period? Answered. What is your expectation of new formula? Answered.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207114Source
HLAVENKOVÁ, A. Návrh rebrandingových aktivit pro univerzitní tým celosvětové soutěže Formula Student [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [391]