• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mobilní hra Sound Runner v Godot engine

Mobile Game Sound Runner in Godot Engine

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
review_145061.html (1.439Kb)
final-thesis.pdf (14.41Mb)
Posudek-Vedouci prace-24697_v.pdf (85.72Kb)
Posudek-Oponent prace-24697_o.pdf (91.15Kb)
Autor
Korniienko, Oleksii
Vedoucí práce
Milet, Tomáš
Oponent
Chlubna, Tomáš
Klasifikace
F
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem práce je vytvoření nové hry, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážům. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledek k popularitě dané platformy.
 
The purpose of the work is to create a new game in which sound will play an important role. The result is a runner-type game where the player avoids invisible obstacles with the help of sounds. Obstacles are of different types and each is represented by a different sound. The game is implemented as a mobile appearance to the popularity of the platform.
 
Klíčová slova
mobilní, hra, zvuk, godot, runner, mobile, game, sound, godot, runner
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Informační technologie
Složení komise
doc. Ing. Martin Čadík, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2022-06-13
Průběh obhajoby
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent hodnotil práci stupněm 4F, protože formální úprava technické zprávy byla nedostatečná. Student nedokázal vyvrátit výtky oponenta. Komise shledala nedostatky práce natolik závažné, že se práci rozhodla hodnotit jako nevyhovující. Otázky u obhajoby: Kde jsou v odevzdaných souborech uvedeny zdroje všech použitých textur a modelů? Jedná se o Vaše materiály? Proč jste nedal text práce zkontrolovat rodilému mluvčímu? Kolik lidí se účastnilo popsaného testování aplikace (kapitola 6.2)? Proč je v menu nastavení aplikace možnost vypnout zvuky, když se jedná o ústřední mechaniku celé hry? Které z použitých materiálů jsou vaší vlastní prací? Se kterými částmi posudku oponenta souhlasíte a se kterými ne?
Výsledek obhajoby
práce nebyla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/207206
Zdrojový dokument
KORNIIENKO, O. Mobilní hra Sound Runner v Godot engine [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.
Kolekce
  • 2022 [309]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV