• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • polski 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mobilní hra Sound Runner v Godot engine

Mobile Game Sound Runner in Godot Engine

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
review_145061.html (1.439KB)
final-thesis.pdf (14.41MB)
Posudek-Vedouci prace-24697_v.pdf (85.72KB)
Posudek-Oponent prace-24697_o.pdf (91.15KB)
Autor
Korniienko, Oleksii
Advisor
Milet, Tomáš
Referee
Chlubna, Tomáš
Grade
F
Altmetrics
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Cílem práce je vytvoření nové hry, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážům. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledek k popularitě dané platformy.
 
The purpose of the work is to create a new game in which sound will play an important role. The result is a runner-type game where the player avoids invisible obstacles with the help of sounds. Obstacles are of different types and each is represented by a different sound. The game is implemented as a mobile appearance to the popularity of the platform.
 
Keywords
mobilní, hra, zvuk, godot, runner, mobile, game, sound, godot, runner
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Ing. Martin Čadík, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-13
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent hodnotil práci stupněm 4F, protože formální úprava technické zprávy byla nedostatečná. Student nedokázal vyvrátit výtky oponenta. Komise shledala nedostatky práce natolik závažné, že se práci rozhodla hodnotit jako nevyhovující. Otázky u obhajoby: Kde jsou v odevzdaných souborech uvedeny zdroje všech použitých textur a modelů? Jedná se o Vaše materiály? Proč jste nedal text práce zkontrolovat rodilému mluvčímu? Kolik lidí se účastnilo popsaného testování aplikace (kapitola 6.2)? Proč je v menu nastavení aplikace možnost vypnout zvuky, když se jedná o ústřední mechaniku celé hry? Které z použitých materiálů jsou vaší vlastní prací? Se kterými částmi posudku oponenta souhlasíte a se kterými ne?
Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/207206
Source
KORNIIENKO, O. Mobilní hra Sound Runner v Godot engine [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.
Collections
  • 2022 [309]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV
 

 

Przeglądaj

Całe DSpaceZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV