• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • українська 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mobilní hra Sound Runner v Godot engine

Mobile Game Sound Runner in Godot Engine

Thumbnail
Переглянути
review_145061.html (1.439Kb)
final-thesis.pdf (14.41Mb)
Posudek-Vedouci prace-24697_v.pdf (85.72Kb)
Posudek-Oponent prace-24697_o.pdf (91.15Kb)
Автор
Korniienko, Oleksii
Advisor
Milet, Tomáš
Referee
Chlubna, Tomáš
Grade
F
Altmetrics
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Cílem práce je vytvoření nové hry, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážům. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledek k popularitě dané platformy.
 
The purpose of the work is to create a new game in which sound will play an important role. The result is a runner-type game where the player avoids invisible obstacles with the help of sounds. Obstacles are of different types and each is represented by a different sound. The game is implemented as a mobile appearance to the popularity of the platform.
 
Keywords
mobilní, hra, zvuk, godot, runner, mobile, game, sound, godot, runner
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Ing. Martin Čadík, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-13
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent hodnotil práci stupněm 4F, protože formální úprava technické zprávy byla nedostatečná. Student nedokázal vyvrátit výtky oponenta. Komise shledala nedostatky práce natolik závažné, že se práci rozhodla hodnotit jako nevyhovující. Otázky u obhajoby: Kde jsou v odevzdaných souborech uvedeny zdroje všech použitých textur a modelů? Jedná se o Vaše materiály? Proč jste nedal text práce zkontrolovat rodilému mluvčímu? Kolik lidí se účastnilo popsaného testování aplikace (kapitola 6.2)? Proč je v menu nastavení aplikace možnost vypnout zvuky, když se jedná o ústřední mechaniku celé hry? Které z použitých materiálů jsou vaší vlastní prací? Se kterými částmi posudku oponenta souhlasíte a se kterými ne?
Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/207206
Source
KORNIIENKO, O. Mobilní hra Sound Runner v Godot engine [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.
Collections
  • 2022 [309]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV