Show simple item record

Mobile Game Sound Runner in Godot Engine

dc.contributor.advisorMilet, Tomášcs
dc.contributor.authorKorniienko, Oleksiics
dc.date.accessioned2022-06-21T07:55:41Z
dc.date.available2022-06-21T07:55:41Z
dc.date.created2022cs
dc.identifier.citationKORNIIENKO, O. Mobilní hra Sound Runner v Godot engine [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.cs
dc.identifier.other145061cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/207206
dc.description.abstractCílem práce je vytvoření nové hry, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážům. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledek k popularitě dané platformy.cs
dc.description.abstractThe purpose of the work is to create a new game in which sound will play an important role. The result is a runner-type game where the player avoids invisible obstacles with the help of sounds. Obstacles are of different types and each is represented by a different sound. The game is implemented as a mobile appearance to the popularity of the platform.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmobilnícs
dc.subjecthracs
dc.subjectzvukcs
dc.subjectgodotcs
dc.subjectrunnercs
dc.subjectmobileen
dc.subjectgameen
dc.subjectsounden
dc.subjectgodoten
dc.subjectrunneren
dc.titleMobilní hra Sound Runner v Godot enginecs
dc.title.alternativeMobile Game Sound Runner in Godot Engineen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2022-06-13cs
dcterms.modified2022-06-20-08:19:03cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid145061en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2022.06.21 09:55:41en
sync.item.modts2022.06.21 08:15:11en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeChlubna, Tomášcs
dc.description.markFcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Martin Čadík, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent hodnotil práci stupněm 4F, protože formální úprava technické zprávy byla nedostatečná. Student nedokázal vyvrátit výtky oponenta. Komise shledala nedostatky práce natolik závažné, že se práci rozhodla hodnotit jako nevyhovující. Otázky u obhajoby: Kde jsou v odevzdaných souborech uvedeny zdroje všech použitých textur a modelů? Jedná se o Vaše materiály? Proč jste nedal text práce zkontrolovat rodilému mluvčímu? Kolik lidí se účastnilo popsaného testování aplikace (kapitola 6.2)? Proč je v menu nastavení aplikace možnost vypnout zvuky, když se jedná o ústřední mechaniku celé hry? Které z použitých materiálů jsou vaší vlastní prací? Se kterými částmi posudku oponenta souhlasíte a se kterými ne?cs
but.resultpráce nebyla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record