Herní mechaniky palných zbraní a interakce s prostředím
Firearms and Environment Interaction Game Mechanics

Author
Advisor
Chlubna, TomášReferee
Milet, TomášGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá herními mechanikami palných zbraní a interakcí s prostředím. Cílem této práce je tvorba herního dema implementujícího tyto mechaniky v prostředí Unreal Engine 4. Práce popisuje teoretické základy palných zbraní i způsob řešení implementačních problému při vývoji videoher. Dále se práce zaměřuje na implementaci herních mechanik jako je například zpětný ráz, modifikace zbraní a různý záblesk při střelbě na základě konfigurace zbraně. This bachelor thesis deals with the game mechanics of firearms and interaction with the environment. The aim of this thesis is to create a game demo implementing these mechanics in the Unreal Engine 4. The thesis describes the theoretical foundations of firearms as well as the way of solving implementation problems in video game development. Furthermore, the thesis focuses on the implementation of game mechanics such as recoil, weapon modification, and different muzzle flash based on weapon configuration.
Keywords
Unreal Engine, UE4, herní engine, herní demo, hra, palná zbraň, Blueprint, Unreal Engine, UE4, game engine, game demo, game, firearms, BlueprintLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. Ing. Martin Čadík, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: V sekci 2.3.5 tvrdíte, že inverzní kinematika je jediné řešení, které se využívá v moderních hrách. Stejnou věc tvrdíte i v sekci 3.3. Čím máte toto tvrzení podloženo? V kapitole teorie zmiňujete: "Tato práce se zabývá pouze běžnými osobními palnými zbraněmi jako je AK-47 a M4.". V jaké zemi jsou tyto útočné pušky běžné osobní zbraně? Jak jste zapracoval zpětnou vazbu k uživatelskému rozhraní?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207238Source
LAMAČKA, Z. Herní mechaniky palných zbraní a interakce s prostředím [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.Collections
- 2022 [309]