• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

CRM systém pro neziskovou organizaci

CRM System for a Non-Profit Organization

Thumbnail
View/Open
review_145135.html (1.436Kb)
final-thesis.pdf (1.632Mb)
Posudek-Vedouci prace-24503_v.pdf (85.62Kb)
Posudek-Oponent prace-24503_o.pdf (92.34Kb)
Author
Pospěch, Jan
Advisor
Bartík, Vladimír
Referee
Rychlý, Marek
Grade
F
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zaobírá implementováním CRM systému pro neziskovou organizaci. Informuje o existujících CRM platformách a porovnává jejich silné a slabé stránky. Tvorba CRM systému začíná identifikací uživatelských potřeb a požadavků klienta. Po provedené analýze požadavků se vytvoří návrhy v jazyce UML, na jejichž základě je celý systém postaven. Po schválení návrhů je projekt vytvořen, důkladně otestován a uveden do provozu. V závěru předložené práce jsou výsledky zhodnoceny a navrženy další možnosti vývoje projektu.
 
The bachelor thesis deals with the implementation of a CRM system for a non-profit organization. It provides an introduction to existing CRM platforms and compares their strengths and weaknesses. The implementation of the system begins with the identification of the client's requirements and user stories. Then the requirements are analyzed and designs are created using the UML methods. Once the designs are approved, the project is implemented and tested. Finally, the thesis evaluates the results and suggests further options for the project development.
 
Keywords
CRM systém, CRM, nezisková organizace, systém, objekt, integrace, CRM system, CRM, non-profit organisation, system, object, integration
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (předseda) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Lukáš Kekely, Ph.D. (člen) Ing. Ondřej Lengál, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-16
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent hodnotil práci stupněm 4F a to zejména s ohledem na dle jeho názoru pouze částečně splnění zadání (např. chybějící implementace vlastního řešení včetně zdrojových kódů na přiloženém datovém médiu a pouze dílčího přizpůsobení již existující implementace CRM systému). Student nedokázal vyvrátit výtky vznesené oponentem. Komise shledala nedostatky práce natolik závažné, že se práci rozhodla hodnotit jako nevyhovující. Otázky u obhajoby: Proč jste se rozhodl místo návrhu a implementace vlastního řešení (byť např. rozšířením nějakého open-source CRM systému) použít a nastavit existující CRM systém? Jaké dovednosti získané při bakalářském studiu na FIT VUT jste, dle Vašeho názoru, při tvorbě programového řešení využil a v jaké míře? Jakým způsobem jste doložil k bakalářské práci výsledné programové řešení (v úložišti je jen text zprávy, krátká šablona emailu a několik SQL dotazů)?
Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207272
Source
POSPĚCH, J. CRM systém pro neziskovou organizaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.
Collections
  • 2022 [309]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Využití reverberátorů pro úpravu akustiky prostoru 

    Pavlikovský, Vladislav
    Táto diplomová práca sa zaoberá úpravou doby dozvuku uzavretých priestorov. Je rozdelená do dvoch tematických okruhov. Prvý tematický okruh sa zaoberá aktívnymi systémami, ktoré upravujú dobu dozvuku, s bližším zameraním ...
  • Fraktály v počítačové grafice 

    Šelepa, Jan
    V této práci se zabývám fraktály. První kapitola představuje úvod do problematiky, kterou se tato prácec zabývá. Druhá kapitola obsahuje základní pojmy z oblasti fráktálů a fraktální geometrie. Ve třetí kapitole je uvedena ...
  • Klientská aplikace protokolu DNS s grafickým rozhraním pro účely výuky 

    Biolek, Martin
    Cílem diplomové práce na téma Klientská aplikace protokolu DNS s grafickým rozhraním pro účely výuky je vytvoření programu s možností zasílání, přijímání zpráv protokolu DNS, mDNS a LLMNR s možnostmi volby volitelných ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV