Faktor strachu u herní umělé inteligence
Fear Factor of Gaming Artificial Intelligence

Author
Advisor
Chlubna, TomášReferee
Materna, ZdeněkGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cieľom tejto práce je prezentovať faktor strachu pomocou hernej umelej inteligencie. Práca sa zameriava na interakciu hráča~s umelou inteligenciou, ktorej faktor strachu je riešený pomocou vyhodnocovania komplexných podmienok a následného výberu stavu chovania. Vytvorený systém funguje pre boj a útek umelej inteligencie. Prínosom tejto práce je zavedenie ľudskej emócie, a to strachu, hernej AI pre herný engine Unity. The goal of this thesis is to present the fear factor by gaming artificial intelligence. The work focuses on the player's interaction with artificial intelligence, whose fear factor is addressed by evaluating complex conditions and the subsequent selection of the state of behaviour. The created system works for combat and escape of artificial intelligence. The outcome of this thesis is the implementation of human emotion, mainly the fear for gaming artificial intelligence in the enviroment of Unity engine.
Keywords
Simulácia, Hra, Unity, C\#, FPS, Umelá Inteligencia, UI, Faktor Strachu, Simulation, Game, Unity, C\#, FPS, Artificial Inteligence, AI, Fear FactorLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-15Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Co si představujete pod pojmem rozsáhlá uživatelská studie? Na základě čeho je vyhodnocován faktor strachu? Na čem závisí? V jakém engine jste hru vyvíjet?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207291Source
MIŠTÍK, M. Faktor strachu u herní umělé inteligence [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.Collections
- 2022 [309]