• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kooperativní hra pro dva hráče v Unity

Cooperative Game for Two Players in Unity

Thumbnail
View/Open
review_145174.html (1.435Kb)
final-thesis.pdf (7.885Mb)
Posudek-Vedouci prace-24678_v.pdf (85.82Kb)
Posudek-Oponent prace-24678_o.pdf (94.26Kb)
Author
Červinka, Petr
Advisor
Milet, Tomáš
Referee
Karas, Matej
Grade
F
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem této práce je vytvoření hry v herním enginu Unity. První částí je hra samotná, kdy dva hráči ovládají dvě postavy na jedné klávesnici, přičemž musí spolupracovat a překonávat různé překážky. Druhou částí je editor map, který umožňuje hráčům vytvářet vlastní úrovně.
 
The aim of this thesis is to create game using Unity game engine. The first part is the game itself, where two players control two characters on one keyboard, whereas they must cooperate and overcome different obstacles. The second part is a game editor, which allows players to create their own levels.
 
Keywords
hra, Unity, C\#, editor, herní engine, voronoid split screen, editor kamera, hudba, herní objekty, režim play, režim edit, game, Unity, C\#, editor, game engine, voronoid split screen, editor camera, music, game objects, game mode, edit mode
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Ing. Martin Čadík, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-13
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent hodnotil práci stupněm 4F, kvůli nedostatečné formální úpravě technické zprávy, a nedostatečné práci s literaturou. Student nedokázal vyvrátit výtky oponenta. Komise shledala nedostatky práce natolik závažné, že se práci rozhodla hodnotit jako nevyhovující. Otázky u obhajoby: Ako zložité by bolo pridanie ďalších herných mechaník? Riadky kódu dlhé až 600 znakov ste vytvorili Vy, alebo boli automaticky generované v Unity? Obsahuje práce popis nějakého technického algoritmu? Kolik řádků jste zhruba naprogramoval? Jak byste je vyjádřil k výhradám oponenta?
Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207306
Source
ČERVINKA, P. Kooperativní hra pro dva hráče v Unity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.
Collections
  • 2022 [309]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV