Mobilní hra na motivy Tower Defense
Mobile Tower Defense Game
Abstract
Cílem práce je návrh a implementace mobilní hry v herním enginu Unity. Práce pojednává o vývoji her na mobilní zařízení a tvorbu mobilní hry v enginu Unity. Základ této mobilní hry je tvořen v herním enginu Unity stejně tak i animace postav, jejichž grafika byla vytvořena pomocí softwaru Gimp. Hra obsahuje plnohodnotnou kampaň pro jednoho hráče s několika variantami úrovní, obsahující různé mechaniky věží a nepřátel. Hra také nabízí zjednodušený editor pro tvorbu vlastních map pro případné sdílení s ostaními hráči. Hra je zasazena do fiktivního středověkého světa a je obohacena o mechaniky, které nejsou typické pro Tower Defense hry, jako např. hraní za opačnou stranu. The aim of this thesis is to design and implement a mobile game in game engine Unity. This thesis describes game development on mobile devices and the development of mobile game in Unity engine. The basis of this mobile game is formed in the Unity game engine as well as animations of characters whose graphics were created using Gimp software. The game contains a full-fledged single player campaign with several level variants, containing various tower and enemy mechanics. The game also offers a simplified editor for creating your own maps for possible sharing with other players. The game is set in a fictional medieval world and is enriched with mechanics that are not typical for tower defense games, such as playing as the other side.
Keywords
Unity, Unity2D, C#, Gimp, mobilní hra, Android, Tower Defense, UI, Editor, Animace., Unity, Unity2D, C#, Gimp, mobile game, Android, Tower Defense, UI, Editor, Animation.Language
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. Ing. Martin Čadík, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Je nějaký implementační důvod limitování aplikace na Android 11 a novější? Google play pouze vyžaduje použití SDK cíleného na Android 11, který ale stále podporuje i starší verze a je plně kompatibilní. V sekci 7.1 tvrdíte, že deaktivované objekty se při vyžádaném použití znovu aktivují, proč tedy zůstávají některé projektily zaseknuté ve scéně? V kapitole 7.6 je uvedeno tvrzení, že v Endless módu je ignorován údaj o vlnách, nicméně v tomto módu jsou vlny přítomny. Jak je to myšleno? Vysvětlete pojem "ortogonální velikost", zmíněný v kapitole 7.3.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207308Source
VÁCLAVÍK, F. Mobilní hra na motivy Tower Defense [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.Collections
- 2022 [309]