• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Roguelike hra z třetí osoby v Unity

Third Person Roguelike Game in Unity

Thumbnail
View/Open
review_145183.html (1.432Kb)
final-thesis.pdf (14.82Mb)
Posudek-Vedouci prace-24699_v.pdf (85.87Kb)
Posudek-Oponent prace-24699_o.pdf (91.32Kb)
Author
Moudrý, Daniel
Advisor
Milet, Tomáš
Referee
Kapinus, Michal
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce obsahuje informace o tvorbě roguelike počítačové hry ve třetí osobě v herním enginu Unity. Ze začátku je popsáno, o čem hra je, poté práce popisuje princip fungování této hry a dále samotnou implementaci v herním enginu Unity. Konkrétně v programovacím jazyce C#.
 
The thesis comprises information about the creation of a third-person roguelike computer game in Unity game engine. At the beginning the work explains what the game is about, then the work describes the principles of the games functioning and then the implementation in Unity game engine itself in the C# programming language.
 
Keywords
Unity, herní engine, počítačové hry, grafika, herní design, C\#, hra na hrdiny, roguelike, Unity, game engine, computer games, graphics, game design, C\#, role-playing game, roguelike
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-15
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D. Otázky u obhajoby: Studoval jste existující techniky procedurálního generování? Které? Proběhlo nějaké uživatelské testování? Jak probíhalo? Kolik lidí se ho zúčastnilo? Jaké přineslo poznatky a zjištění, kromě toho že je hra poměrně težká? Proč nemáte otázky z uživatelských testů v textu práce? Neměl jste čas zpracovat text kvalitněji? Jakou jednu věc byste uvedl, která je na práci technicky na výši? Na čem je postaven algoritmus generování dungeonů?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207315
Source
MOUDRÝ, D. Roguelike hra z třetí osoby v Unity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.
Collections
  • 2022 [309]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV