Podpora deskové hry Nemesis na mobilním telefonu s OS Android
Supporting Board Game Nemesis on Android Mobile Phone
Abstract
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci k deskové hře Nemesis určenou na systém Android, která umožní uživateli zjistit informace o herních komponentech při hře. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, první je model vytvořený za pomoci knihovny Tensorflow, který zajišťuje detekci těchto komponent. Druhou je pak samotná aplikace, která dostává výsledky od dříve zmíněného modelu a zobrazuje výsledné informace uživateli. Toto usnadňuje uživateli hru a pomáhá ji i urychlit. Výsledný systém je možné modifikovat, tak aby byla aplikace využitelná i pro jiné hry. The aim of this thesis is to create a mobile application for the board game Nemesis designed for the Android system, which will allow the user to find out information about the game components during the game. The solution consists of two main parts the first is a model created with the help of the Tensorflow library, which is responsible for the detection of these components. The second is the application itself, which receives results from the model and displays the resulting information to the user. This makes the game easier for the user and helps to speed it up. The resulting system can be modified so that the application can be used for other games.
Keywords
Konvoluční neuronové sítě, Tensorflow, Tensorflow lite, Android, Klasifikace obrazu, Desková hra Nemesis, Convolutional neural networks, Tensorflow, Tensorflow lite, Android, Image classification, Nemesis board gameLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-15Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Co je myšleno "normalizací dat" v kapitole 5.1? Proč jste zvolil právě konvoluční neuronovou síť? Jaká by byla možná alternativa? Jaká optimalizace modelu pro mobilní zařízení byla použita? Pro jaké kategorii byste navrhoval Vaši aplikaci zobecnit a jak?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207368Source
ŠTĚPÁNEK, M. Podpora deskové hry Nemesis na mobilním telefonu s OS Android [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.Collections
- 2022 [309]