• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hra pro Oculus Quest

Game for Oculus Quest

Thumbnail
View/Open
review_145244.html (1.422Kb)
final-thesis.pdf (9.714Mb)
Posudek-Vedouci prace-24966_v.pdf (86.17Kb)
Posudek-Oponent prace-24966_o.pdf (87.53Kb)
Author
Kryštůfek, Jakub
Advisor
Pomikálek, Jiří
Referee
Novák, Jiří
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem této bakalářské práce je vytvořit prototyp hry ve virtuální realitě pro cílovou platformu Oculus Quest 2. Hra byla vytvořena v herním enginu Unity s kladeným důrazem na optimalizaci a rozšiřitelnost implementovaných systémů. V rámci hry byl vytvořen systém řízení autonomních agentů pomocí konečných automatů a plánovací architektury s názvem cílem řízené plánování akcí. Jednou z nejzajímavějších herních mechanik je systém šíření ohně implementovaný pomocí celulárního automatu.
 
The aim of this bachelor thesis is to create a prototype of a videogame in virtual reality for target platform Oculus Quest 2. The game was created with game engine Unity with emphasis on optimalization and extensibility of implemented systems. Within the implemented game was created system of autonomous agents via finite state machines and planning architecture goal-oriented action planning. One of the most insteresting game mechanics is fire propagation system implemented with cellular automaton.
 
Keywords
Unity, Virtuální Realita, VR, hra, herní prototyp, C#, GOAP, FSM, automaty, konečný automat, celulární automat, šíření ohně, multiagentní systém, autonomní agenti, Unity, Virtual reality, VR, game, game prototype, C#, GOAP, FSM, automatons, finitestate machine, cellular automaton, fire spread, multi-agent system, autonomous agents
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-15
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Jakým způsobem by bylo možné rozšířit hru, aby byla pro dva hráče? Jaké jsou alternativy k přístupu Goal-Oriented Action Planning pro větší množství agentů a pravidel? Zahrál jste si nějakou hru vytvořenou speciálně pro VR? Testoval jste výsledek s nějakými hráči?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207370
Source
KRYŠTŮFEK, J. Hra pro Oculus Quest [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.
Collections
  • 2022 [309]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV