Intuitivní ovládání strategických her na dotykových zařízeních
Intuitive Control of Strategy Games on Touch Devices

Author
Advisor
Bambušek, DanielReferee
Herout, AdamGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cieľom tejto práce je poskytnúť odpoveď na otázku, ako vytvoriť prívetivo ovládateľnú stratégiu pre dotykové zariadenie a aké gestá by bolo vhodné použiť. Táto práca poskytuje odpoveď na danú otázku a to takým spôsobom, že sa tu nachádza ako naprogramovať takúto hru, a aké ovládanie je najlepšie zvoliť a prečo. Taktiež sa tu nachádza implementácia jednotlivých gest pre ovládanie. The aim of this work is to provide an answer to the question of how to create a user-friendly controllable strategy game on a touch device and what gestures should be used. This work provides an answer to the question in such a way that it is here how to program such a game, and what controls are best to choose and why. There is also an implementation of individual gestures for control.
Keywords
rozšírená realita, premietaná rozšírená realita, strategická hra, dotyková plocha, ovládanie strategických hier, Hachi Infinite M1, augmented reality, projected augmented reality, strategy game, touch surface, control of strategy games, Hachi Infinite M1Language
slovenština (Slovak)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Burget, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Lukáš Holík, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: V samém úvodu práce, jako by to byl základní kámen, na kterém práce stojí, píšete: "V dnešnej dobe sa zvyšuje počet hier na mobily, tablety a teda na zariadenia s dotykovou plochou. Preto je potrebné, aby ovládanie na týchto zariadeniach bolo čo najvernejšou kópiou počítačovej verzie." Proč by to tak mělo být?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207377Source
HAAS, P. Intuitivní ovládání strategických her na dotykových zařízeních [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.Collections
- 2022 [309]