Počítačová hra pro boj se suchem v Unity
A Computer Game to Fight Drought in the Countryside in Unity

Author
Advisor
Beran, VítězslavReferee
Milet, TomášGrade
FAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a vývojom hry v hernom engine Unity. Hra má za úlohu byť edukatívna. Hráč má možnosť oboznámiť s rôznymi okolnosťami, ktoré vyplývajú na výnosnosť dediny a zádržnosť vody v krajine. Cieľom hry je mapovanie malej oblasti dediny, nad ktorou je možné vykonávať zamieňanie jednotlivých políčok za iné typy. Pomocou jednoduchých modelov, charakteristických výpočtov a pravidiel je možné sledovať dopad týchto zmien na výnosnosť dediny a zádržnosť vody v krajine. This bachelor's thesis focuses on the design and development of the game in the Unity gaming engine. Game has the task of being educational. The player has the opportunity to familiarize himself with the different circumstances, which result on the profitability of the village and the retention of water in the country. The aim of the game is to map a small village above which it is possible to convert individual fields for other types. With simple models, characteristic calculations and rules, it is possible to monitor the impact of these changes on the profitability of the village and the retention of water in the country.
Keywords
Unity, Unity3D, Blender, C#, herné mechaniky, vysychanie krajiny, vývoj počítačovej hry, vývoj dediny v čase, herný dizajn, edukatívne hry, Unity, Unity3D, Blender, C#, game mechanics, drought of the country, computer game development, village development in time, game design, educational gamesLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Dana Hliněná, Ph.D. (člen) Ing. Miloš Musil, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-16Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student se následně vyjádřil k oběma posudkům a zodpověděl dotazy komise. Komise posoudila hodnocení v posudcích práce, obhajobu studenta a dospěla k závěru, že realizační výstup neodpovídá požadavkům na bakalářskou práci a kvalita zpracování i prezentace jsou nevyhovující. Komise shledala nedostatky práce natolik závažnými, že se práci rozhodla hodnotit stupněm F. Otázky u obhajoby: V sekci: "Techniky herného designu" zmiňujete tři koncepty her: "Flow", "Zábava", "Obťažnosť". Kde se ve vašem programu objevuje alespoň jeden koncept? V menu máte možnost nastavení zvuků. Kde se ve vaší aplikaci vyskytují nějaké zvuky? V čem spočívá tato hra? Co je cílem práce? Co je jejím největším přínosem? Jak ve hře pracujete s oblastí, ze které se počítají výsledky? Jsou pro různé herní prvky (pole, řeka) použity různé koeficienty?Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207390Source
OLEARČIN, D. Počítačová hra pro boj se suchem v Unity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.Collections
- 2022 [309]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Vizualizace činnosti multi-agentního systému pomocí enginu Unity
Prokop, JaroslavCílem této práce je popsat základní vlastnosti multi-agentního systému Jason a herního enginu Unity3D. Následně se práce zabývá vytvořením vizualizační aplikace, s kterou bude přes síťovou komunikaci navazovat spojení ... -
Rozšířená realita nad obrazem ze stacionární kamery
Tinka, JanTato práce se venuje konceptu rozšírené reality nad obrazem ze stacionární kamery a jejím cílem je nabídnout prototyp interaktivního editoru, díky kterému je možné ve scéne vytváret virtuální objekty, jako kompenzaci ... -
Řízení formace vozidel
Revický, PeterCieľom tejto práce je vytvoriť systém na riadenie kolesových vozidiel s pohybovými obmedzeniami. V práci sa rieši riadenie formácie a jej dynamické prispôsobovanie v závislosti od prekážok v okolí a zároveň aj riadenie ...