Počítačová hra pro boj se suchem v Unity

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
F
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a vývojom hry v hernom engine Unity. Hra má za úlohu byť edukatívna. Hráč má možnosť oboznámiť s rôznymi okolnosťami, ktoré vyplývajú na výnosnosť dediny a zádržnosť vody v krajine. Cieľom hry je mapovanie malej oblasti dediny, nad ktorou je možné vykonávať zamieňanie jednotlivých políčok za iné typy. Pomocou jednoduchých modelov, charakteristických výpočtov a pravidiel je možné sledovať dopad týchto zmien na výnosnosť dediny a zádržnosť vody v krajine.
This bachelor's thesis focuses on the design and development of the game in the Unity gaming engine. Game has the task of being educational. The player has the opportunity to familiarize himself with the different circumstances, which result on the profitability of the village and the retention of water in the country. The aim of the game is to map a small village above which it is possible to convert individual fields for other types. With simple models, characteristic calculations and rules, it is possible to monitor the impact of these changes on the profitability of the village and the retention of water in the country.
Description
Citation
OLEARČIN, D. Počítačová hra pro boj se suchem v Unity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Dana Hliněná, Ph.D. (člen) Ing. Miloš Musil, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2022-06-16
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student se následně vyjádřil k oběma posudkům a zodpověděl dotazy komise. Komise posoudila hodnocení v posudcích práce, obhajobu studenta a dospěla k závěru, že realizační výstup neodpovídá požadavkům na bakalářskou práci a kvalita zpracování i prezentace jsou nevyhovující. Komise shledala nedostatky práce natolik závažnými, že se práci rozhodla hodnotit stupněm F. Otázky u obhajoby: V sekci: "Techniky herného designu" zmiňujete tři koncepty her: "Flow", "Zábava", "Obťažnosť". Kde se ve vašem programu objevuje alespoň jeden koncept? V menu máte možnost nastavení zvuků. Kde se ve vaší aplikaci vyskytují nějaké zvuky? V čem spočívá tato hra? Co je cílem práce? Co je jejím největším přínosem? Jak ve hře pracujete s oblastí, ze které se počítají výsledky? Jsou pro různé herní prvky (pole, řeka) použity různé koeficienty?
Result of defence
práce nebyla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO