• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame

Unified and Available Information and Controls of LaserGame Arenas

Thumbnail
View/Open
review_145301.html (1.464Kb)
final-thesis.pdf (14.36Mb)
Posudek-Vedouci prace-25119_v.pdf (85.91Kb)
Posudek-Oponent prace-25119_o.pdf (89.13Kb)
Author
Vojík, Tomáš
Advisor
Herout, Adam
Referee
Bambušek, Daniel
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
V práci se zabývám tvorbou systému pro hráče a provozovatele rozrůstajícího se sportu LaserGame. Hlavní motivací pro tvorbu takového systému je vytvoření společné komunity napříč různými arénami, nehledě na výrobce jejich LaserGame vybavení. Hotová aplikace bude pracovat s výsledky různých systémů, poskytne detailnější statistiky a nástroje pro arény, které doplní možnosti systému výrobce.      Jako řešení byla vytvořena webová aplikace, která je distribuovaná v Docker kontejnerech v jednotlivých arénách. Jednotlivé aplikace navíc komunikují pomocí REST API s jedním centrálním serverem, který výsledky shromažďuje.      Vytvořený systém již splňuje všechny základní požadavky pro systém Evo5 výrobce LaserMaxx. Zpracovává výsledky, prezentuje je v jednoduché, vizuálně atraktivní formě hráčům a synchronizuje výsledky na veřejný portál. Ze strany hráčů jsou na změny velmi pozitivní ohlasy.
 
In this work, I deal with creating a system for players and operators of the growing sport LaserGame. The primary motivation for creating such a system is creating a shared community across different arenas, regardless of the manufacturer of their LaserGame equipment. The finished application will work with the scores of various systems and provide more detailed statistics and tools for arenas that extend the capabilities of the manufacturer's design.       A web application was created and distributed in Docker containers in individual arenas as a solution. In addition, individual applications communicate using a REST API with one central server that collects the results.       The created system already meets all the basic requirements for the Evo5 system manufactured by LaserMaxx. It processes the results, presents them in a simple, visually attractive form to the players and synchronises the results on a public portal. There is a very positive response from the players to the changes.
 
Keywords
webova aplikace, LaserGame, uzivatelska rozhrani, sportovni informacni system, prezentace vysledku, responsivni design, Docker, web application, LaserGame, user interfaces, sports information system, presentation of scores, responsive design, Docker
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Dana Hliněná, Ph.D. (člen) Ing. Miloš Musil, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-16
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Co vše by obnášelo rozšíření Vašeho řešení na další systém LaserGame (např. v teorii popsaný Laserforce)? Jak by byly jednotlivé části takového rozšíření složité? Jak je vaše řešení napojeno na systém v aréně?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207419
Source
VOJÍK, T. Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.
Collections
  • 2022 [309]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV