Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame
Unified and Available Information and Controls of LaserGame Arenas

Author
Advisor
Herout, AdamReferee
Bambušek, DanielGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
V práci se zabývám tvorbou systému pro hráče a provozovatele rozrůstajícího se sportu LaserGame. Hlavní motivací pro tvorbu takového systému je vytvoření společné komunity napříč různými arénami, nehledě na výrobce jejich LaserGame vybavení. Hotová aplikace bude pracovat s výsledky různých systémů, poskytne detailnější statistiky a nástroje pro arény, které doplní možnosti systému výrobce. Jako řešení byla vytvořena webová aplikace, která je distribuovaná v Docker kontejnerech v jednotlivých arénách. Jednotlivé aplikace navíc komunikují pomocí REST API s jedním centrálním serverem, který výsledky shromažďuje. Vytvořený systém již splňuje všechny základní požadavky pro systém Evo5 výrobce LaserMaxx. Zpracovává výsledky, prezentuje je v jednoduché, vizuálně atraktivní formě hráčům a synchronizuje výsledky na veřejný portál. Ze strany hráčů jsou na změny velmi pozitivní ohlasy. In this work, I deal with creating a system for players and operators of the growing sport LaserGame. The primary motivation for creating such a system is creating a shared community across different arenas, regardless of the manufacturer of their LaserGame equipment. The finished application will work with the scores of various systems and provide more detailed statistics and tools for arenas that extend the capabilities of the manufacturer's design. A web application was created and distributed in Docker containers in individual arenas as a solution. In addition, individual applications communicate using a REST API with one central server that collects the results. The created system already meets all the basic requirements for the Evo5 system manufactured by LaserMaxx. It processes the results, presents them in a simple, visually attractive form to the players and synchronises the results on a public portal. There is a very positive response from the players to the changes.
Keywords
webova aplikace, LaserGame, uzivatelska rozhrani, sportovni informacni system, prezentace vysledku, responsivni design, Docker, web application, LaserGame, user interfaces, sports information system, presentation of scores, responsive design, DockerLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Dana Hliněná, Ph.D. (člen) Ing. Miloš Musil, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-16Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Co vše by obnášelo rozšíření Vašeho řešení na další systém LaserGame (např. v teorii popsaný Laserforce)? Jak by byly jednotlivé části takového rozšíření složité? Jak je vaše řešení napojeno na systém v aréně?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207419Source
VOJÍK, T. Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.Collections
- 2022 [309]