Generátor žalářů pro Unreal Engine
Dungeon Generator for Unreal Engine

Author
Advisor
Starka, TomášReferee
Vlnas, MichalGrade
FAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá návrhem a implementací generátoru dungeonů pro herní engine Unreal Engine verze 4. Pro výsledek byla zvolena forma pluginu, která umožňuje generátor vložit do již existujícího projektu bez nutnosti zásahu do zdrojového kódu. Parametry modifikující proces generování jsou předávány z uživatelského rozhraní Unreal Enginu. Výsledkem procesu je množina místností a chodeb, které místnosti propojují tak, aby bylo možné každou místnost navštívit. Všechny tyto objekty jsou reprezentovány 3D modely v aktuální úrovni. The work's purpose is to design and implement dungeon generator for a game engine Unreal Engine version 4. Plugin was selected as a form of work's result, which allows to integrate generator into an already existing project without the need to modify any source code. Parameters modifying the process of generation are passed from the user interface of Unreal Engine. Result of the process is a set of rooms and corridors connecting the rooms in a way that every room can be visited. All these objects are represented by 3D models in current level.
Keywords
procedurální generování, Unreal Engine 4, žalář, plugin, herní engine, generátor žalářů, delaunayova triangulace, procedural generation, Unreal Engine 4, dungeon, plugin, game engine, dungeon generator, delaunay triangulationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. Ing. Martin Čadík, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent hodnotil práci stupněm 4F, protože její realizační výstup nenaplňuje minimální požadavky na bakalářskou práci, a nedodržuje citační etiku. Student nedokázal vyvrátit výtky oponenta. Komise shledala nedostatky práce natolik závažné, že se práci rozhodla hodnotit jako nevyhovující. Otázky u obhajoby: Do jaké míry je vaše práce odlišná (z algoritmického hlediska) vůči zmíněné práci, viz výše? Proč se při výchozím nastavení parametrů při změně místností na čtvercové (tedy pokud se min. a max šířka, resp. výška, rovnají) nepodaří dungeon vygenerovat? Jak je rozhodováno ze které čísti místnosti bude vycházet chodba do ostatních místností? Jaký je rozdíl mezi hlavními a vedlejšími místnostmi?Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207431Source
MOŘKOVSKÝ, S. Generátor žalářů pro Unreal Engine [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.Collections
- 2022 [309]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Systém pro správu herních serverů
Faika, JanTato bakalářská práce popisuje způsoby konfigurace a správy nejpoužívanějších herních serverů, dále pak návrh a implementaci systému ve formě klient - server aplikace určený k jejich spouštění, konfiguraci a ovládání. ... -
Web Site Optimisation
Petrželka, JiříThis BSc Project was performed during a study stay at the Coventry University, UK. The goal of this project is to enhance the accessibility and usability of an existing company presentation located at http://www.hcc.cz, ... -
Termodynamika turbovrtulových motorů
Halama, TadeášTato práce se zabývá problematikou termodynamiky turbovrtulových motorů. V úvodu je čtenář seznámen s historií leteckých motorů, po které následuje porovnání pístových a turbovrtulových motorů. V této části je také popsán ...