Nástroj pro tvorbu a optimalizaci rozvrhu
Tool to Design and Optimize Schedule

Author
Advisor
Beran, VítězslavReferee
Chlubna, TomášGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro skautské kurzy, která by měla ulehčit práci s generováním rozvrhů pro závěrečné ověřování kompetencí. Součástí práce je studium moderních webový technologií pro vytváření webových služeb, genetických algoritmů, návrhem grafického rozhraní, které umožní uživatelům zadat vstupní data pro generování rozvrhů a závěrečným vyhodnocením vzniklé aplikace. This thesis deals with the creation of a web application for scouting courses, which should simplify the work of generating timetables for the final competency verification. The work includes the study of modern web technologies for creating web services, genetic algorithms, the design of a graphical interface that allows users to input data for generating schedules and the final evaluation of the resulting application.
Keywords
genetický algoritmus, evoluční algoritmus, návrh GUI, automatická tvorba rozvrhů, webová aplikace, genetic algorithm, evolution algorithm, GUI design, automatic scheduling, web applicationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Dana Hliněná, Ph.D. (člen) Ing. Miloš Musil, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-16Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E. Otázky u obhajoby: Dal jste text po sobě přečíst jiné osobě? Vysvětlete obrázek 3.2. V sekci 4.1 píšete "Posledními funkcemi jsou SpaceBetweenLeader a SpaceBetweenLeader" a následuje popis indikující, že se jedná o tutéž funkci. Jedná se o překlep? Proč je v grafu 4.6 tak velký rozdíl v průběhu fitness funkce? Jak byste zdůvodnil ostrý skok křivky v pravém grafu? Co nejvíc zpomaluje proces generování rozvrhu? Popište a interpretujte tabulku 4.1. Co vás vedlo k použití genetického algoritmu? Bylo v práci zaměření primárně na tvorbu GUI, nebo optimalizaci? Myslíte si, že nástroj je skutečně použitelný a funguje dle požadavků zadání?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207434Source
MÁLEK, J. Nástroj pro tvorbu a optimalizaci rozvrhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.Collections
- 2022 [309]