Návrh a implementace 2D hry v Unity
Design and Implementation of a 2D Game in Unity

Author
Advisor
Čadík, MartinReferee
Polášek, TomášGrade
FAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této práce je vytvořit 2d rougelike platformovací hru se základním chováním nepřátel a skládáním úrovní z modulů. Hra bude tvořena v herním enginu Unity. The goal of this thesis is to create 2D roguelike platforming game with basic enemy behavior and creating levels randomly from modules. Game will be made in game engine Unity.
Keywords
2D, Roguelike, Rougelite, Platformovací, Hra, Hack'n'slash, Dungeons, sprite, 2D, Roguelike, Rougelite, Platforming, Game, Hack'n'slash, Dungeons, spriteLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. Ing. Martin Čadík, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Oponent hodnotil práci stupněm 4F, protože formální úprava technické zprávy byla nedostatčná. Student nedokázal vyvrátit výtky oponenta. Komise shledala nedostatky práce natolik závažné, že se práci rozhodla hodnotit jako nevyhovující. Otázky u obhajoby: Které části hry jste realizoval Vy a které byly převzaty? Jakým způsobem realizujete generování úrovní? Jaké efekty byste mohl použít pro zlepšení zpětné vazby uživateli? Které konkrétní části práce byly implementačně nejnáročnější? Jak byste se vyjádřil k posudku oponenta?Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207437Source
DVOŘÁČEK, M. Návrh a implementace 2D hry v Unity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.Collections
- 2022 [309]