• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh a implementace hry pro konzoli Nintendo Game Boy

Design and Implementation of a Game for Nintendo Game Boy

Thumbnail
View/Open
review_145330.html (1.458Kb)
final-thesis.pdf (2.532Mb)
Posudek-Vedouci prace-25190_v.pdf (85.90Kb)
Posudek-Oponent prace-25190_o.pdf (91.37Kb)
Author
Krejčíř, Štěpán
Advisor
Čadík, Martin
Referee
Polášek, Tomáš
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce čtenáře stručně seznamuje s kontextem, v jakém byla na trh uvedena přenosná herní konzole Nintendo Game Boy. Zaměřuje se na způsob vývoje pro tuto konzoli, uvádí vlastnosti konzole, které je důležité znát pro psaní efektivního kódu a navrhuje řešení k některým častým problémů. V praktické části je popsán návrh a implementace rytmické hry pro Game Boy s využitím jazyka C a toolkitu GBDK-2020.
 
This bachelor's thesis briefly introduces the reader to the context surrounding the launch of the handheld console Nintendo Game Boy. It focuses on the development process for this console, lists the console's quirks that are essential to know in order to write effective code, and suggests solutions to some common problems. The practical part describes the design and implementation of a rhythm game for Game Boy using C language and GBDK-2020 toolkit.
 
Keywords
hra, Nintendo, Game Boy, herní konzole, handheld, 8-bit, návrh her, vývoj her, GBDK, jazyk C, game, Nintendo, Game Boy, game console, handheld, 8-bit, game design, game development, GBDK, C language
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Ing. Martin Čadík, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-13
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A. Otázky u obhajoby: Jak byste realizoval načítání dalších beatmap za běhu hry? Je možné aby jedna skladba obsahovala segmenty s různým tempem? Jak byste změny tempa realizoval? Je možné redukovat počet grafických dlaždic využitých pro pozadí? Bylo by možné využít jejich symetrie? Jaké efekty byste mohl využít pro zlepšení grafické zpětné vazby?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207499
Source
KREJČÍŘ, Š. Návrh a implementace hry pro konzoli Nintendo Game Boy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.
Collections
  • 2022 [309]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV