• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu

Sponsorship and Advertising as a Source of Financing Hockey Club

Thumbnail
View/Open
review_62805.html (4.583Kb)
final-thesis.pdf (2.475Mb)
Author
Šatníková, Eva
Advisor
Kysel, Jiří
Referee
Fáberová, Markéta
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na financování hokejového klubu. Jedním z primárních zdrojů k zabezpečení této činnosti je sponzoring. Další nedílné součásti financování klubu jsou jeho reklamní možnosti. V práci je specifikováno jaké má klub sponzory, jaká je spolupráce se sponzory, co jim klub nabízí za protislužby a jaké pro sponzory plynou výhody ze sponzorování hokejového klubu. Reklamní část je zpracována jako jedna z protislužeb klubu pro sponzora.
 
The Bachelor thesis focuses on the financing of the ice-hockey club. One of the primary sources for financial security of the club´s activities is a sponsorship. Another integral part of the club´s financing are the advertising possibilities. Advertising possibilities specifies what kind of sponsors and what kind of cooperation club have. What can club offer to sponsor and what are the benefits for sponsors. The advertising part is handled as one of the benefits for sponsor.
 
Keywords
Lední hokej, sponzoring, reklama, SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil., Ice hockey, sponsorship, advertising, SWOT analysis, Porter’s five forces model.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management v tělesné kultuře
Composition of Committee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of defence
2013-06-13
Process of defence
Otázky vedoucího bakalářské práce: Odpovězeno Otázky oponenta bakalářské práce: Odpovězeno Otázka: Ing. Josef Veselý, CSc. Zabývala jste se průzkumem u potencionálních sponzorů (firem)? Slyšela jste o konceptu CSR? Odpovězeno Otázka: Ing. Karel Doubravský, Ph.D. Na str. 34-35 máte uvedené tabulky, vycházela jste z nich při vyhodnocení? Odpovězeno Otázka: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D. Návrh č. 3: "Trénuj s Tygry" - jak by se využil? Odpovězeno Otázka: prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. Co by mohlo pomoci při získávání sponzoringu? Jaký je podíl sponzoringu na financování klubu? K čemu slouží Vaše SWOT analýza? Odpovězeno částečně
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/20812
Source
ŠATNÍKOVÁ, E. Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Collections
  • 2013 [483]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV