Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu
Sponsorship and Advertising as a Source of Financing Hockey Club
Author
Advisor
Kysel, JiříReferee
Fáberová, MarkétaGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zaměřuje na financování hokejového klubu. Jedním z primárních zdrojů k zabezpečení této činnosti je sponzoring. Další nedílné součásti financování klubu jsou jeho reklamní možnosti. V práci je specifikováno jaké má klub sponzory, jaká je spolupráce se sponzory, co jim klub nabízí za protislužby a jaké pro sponzory plynou výhody ze sponzorování hokejového klubu. Reklamní část je zpracována jako jedna z protislužeb klubu pro sponzora. The Bachelor thesis focuses on the financing of the ice-hockey club. One of the primary sources for financial security of the club´s activities is a sponsorship. Another integral part of the club´s financing are the advertising possibilities. Advertising possibilities specifies what kind of sponsors and what kind of cooperation club have. What can club offer to sponsor and what are the benefits for sponsors. The advertising part is handled as one of the benefits for sponsor.
Keywords
Lední hokej, sponzoring, reklama, SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil., Ice hockey, sponsorship, advertising, SWOT analysis, Porter’s five forces model.Language
čeština (Czech)Study brunch
Management v tělesné kultuřeComposition of Committee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)Date of defence
2013-06-13Process of defence
Otázky vedoucího bakalářské práce: Odpovězeno Otázky oponenta bakalářské práce: Odpovězeno Otázka: Ing. Josef Veselý, CSc. Zabývala jste se průzkumem u potencionálních sponzorů (firem)? Slyšela jste o konceptu CSR? Odpovězeno Otázka: Ing. Karel Doubravský, Ph.D. Na str. 34-35 máte uvedené tabulky, vycházela jste z nich při vyhodnocení? Odpovězeno Otázka: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D. Návrh č. 3: "Trénuj s Tygry" - jak by se využil? Odpovězeno Otázka: prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. Co by mohlo pomoci při získávání sponzoringu? Jaký je podíl sponzoringu na financování klubu? K čemu slouží Vaše SWOT analýza? Odpovězeno částečněResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/20812Source
ŠATNÍKOVÁ, E. Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [483]