Fotorealistické zobrazování
Photorealistic Rendering
Abstract
Táto práca rieši vykresľovanie virtuálnej scény použitím postupov vedúcich k fotorealistickému obrazu. Navrhované riešenie zobrazovania je založené na metóde obojsmerného sledovania cesty. Výpočet výsledného obrazu je vykonávaný na CPU. Výsledkom je aplikácia podporujúca vybrané typy materiálov. V závere je aplikácia otestovaná a sú zhodnotené dosiahnuté výsledky. Subject of this thesis is rendering of 3D scene using photorealistic techniques. The solution is based on bidirectional path tracing method and renders image using CPU. Application supports selected materials. Finally, application is tested and results of testing are discussed.
Keywords
obojsmerné sledovanie cesty, sledovanie cesty, sledovanie svetla, násobné vzorkovanie podľa dôležitosti, zobrazovacia rovnica, globálne zobrazovacie metódy, metódy Monte Carlo, bidirectional path tracing, path tracing, light tracing, multiple importance sampling, \\the rendering equation, global illumination, Monte Carlo methodsLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Zdeněk Materna, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-08-22Process of defence
Student se nedostavil. Otázky u obhajoby: Student se nedostavil - otázky mu nebyly položeny.Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/208265Source
ŠTĚRBA, M. Fotorealistické zobrazování [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.Collections
- 2022 [309]