Real-time generátor 2.5D herního světa
Real-Time Generator of 2.5D Game World
Abstract
Cieľom tejto práce je návrh a tvorba generátoru herného sveta fungujúcom v reálnom čase, v hernom engine Unity. Práca sa zaoberá princípmi hernej tvorby, metódami procedurálnej generácie prvkov v hrách a ďalej popisuje návrh a implementáciu generátoru. The goal of this thesis is to design and create a game world generator, working in real-time, in Unity game engine. The thesis revolves around principes of game creation, methods of procedural generation of objects used in games and describes the design and implementation of the generator.
Keywords
procedurálne generovanie, L-systémy, Unity, herný svet, herný engine, Perlinov šum, frak- tály, procedural generation, L-systems, Unity, game world, game engine, Perlin noise, fractalsLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Zdeněk Materna, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-08-22Process of defence
Student se nedostavil. Otázky u obhajoby: Student se nedostavil - otázky mu nebyly položeny.Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/208266Source
DUBEC, M. Real-time generátor 2.5D herního světa [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.Collections
- 2022 [309]