• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu

Proposal for selected marketing mix elements improvements

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (5.484Mb)
review_146102.html (7.884Kb)
Author
Vinkler, Vojtěch
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Havíř, David
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o., analýzu konkurence na českém a zahraničním trhu, průzkumu trhu zákazníků a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení komunikačního mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, komunikačním mixem a marketingovou komunikací. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení komunikačního mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin Zia, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
 
This thesis focuses on the analysis of actual communication mix state of Prograin Zia, s.r.o., competitor analysis, customer market research and consequently on proposals for adjusting, better said improving the communication mix. The theoretical part deals with marketing, communication mix, marketing communication and business environment analysis. The practical part is about the design of an improved communication mix and its application. Prograin ZIA, s.r.o. deals with trading activities specialized in the trade of soya, lupine and agricultural products.
 
Keywords
Komunikační mix, marketingová komunikace, marketing, marketingová strategie, marketingový prlzkum, Communication mix, marketing communication, marketing, marketing strategy, marketing research
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-09-06
Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeno Otázky oponenta: zodpovězeno prof. Meluzín: Jaké proběhly změny v diplomové práci? zodpovězeno Ing. Heralecký: Odkdy probíhají polní dny? zodpovězeno zodpovězeno Ing. Heralecký: Jak se projeví navýšení tržeb? zodpovězeno doc. Pavláková Dočekalová: Dokážete zohlednit efektivitu ekonomických ukazatelů? zodpovězeno Ing. Hornungová: Působíte na trhu B2B nebo B2C? zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/208396
http://hdl.handle.net/11012/208409
Source
VINKLER, V. Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Marketingová strategie start-up projektu 

    Urubek, Vladislav
    Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV