Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu
Proposal for selected marketing mix elements improvements
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Havíř, DavidGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o., analýzu konkurence na českém a zahraničním trhu, průzkumu trhu zákazníků a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení komunikačního mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, komunikačním mixem a marketingovou komunikací. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení komunikačního mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin Zia, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty. This thesis focuses on the analysis of actual communication mix state of Prograin Zia, s.r.o., competitor analysis, customer market research and consequently on proposals for adjusting, better said improving the communication mix. The theoretical part deals with marketing, communication mix, marketing communication and business environment analysis. The practical part is about the design of an improved communication mix and its application. Prograin ZIA, s.r.o. deals with trading activities specialized in the trade of soya, lupine and agricultural products.
Keywords
Komunikační mix, marketingová komunikace, marketing, marketingová strategie, marketingový prlzkum, Communication mix, marketing communication, marketing, marketing strategy, marketing researchLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-09-06Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeno Otázky oponenta: zodpovězeno prof. Meluzín: Jaké proběhly změny v diplomové práci? zodpovězeno Ing. Heralecký: Odkdy probíhají polní dny? zodpovězeno zodpovězeno Ing. Heralecký: Jak se projeví navýšení tržeb? zodpovězeno doc. Pavláková Dočekalová: Dokážete zohlednit efektivitu ekonomických ukazatelů? zodpovězeno Ing. Hornungová: Působíte na trhu B2B nebo B2C? zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/208396http://hdl.handle.net/11012/208409
Source
VINKLER, V. Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...