On-line marketingová komunikace
On-line Marketing Communication
Author
Advisor
Doubravský, KarelReferee
Kaňovská, LucieGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem diplomové práce „On-line marketingová komunikace“ je návrh na zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti podnikající v informačních technologiích. V části literární východiska jsou vymezeny nejdůležitější pojmy a metody. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, dále je analyzováno makroprostředí, mikroprostředí, marketingový a komunikační mix vybraného podniku a následně je prováděno dotazníkové šetření. Na základě získaných poznatků jsou závěrem vypracovány konkrétní vlastní návrhy pro zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti. The purpose of the master's thesis "On-line marketing communication" is a proposal to improve on-line marketing communication of a selected IT company. In theoretical part of the thesis most important terms and methods are defined. In analytical part a selected company is characterized, macroenvironment, microenvironment, marketing and communication mix of a selected company and then a questionanire survey is elaborated. In conclusion, based on gained outputs a specific own proposals for improving a on-line marketing communication of a selected company are developed.
Keywords
Malé a střední podniky, on-line marketingová komunikace, PESTE, marketingový mix, komunikační mix, SWOT analýza, dotazníkové šetření., Small and middle-sized enterprises, on-line marketing communication, PESTE, marketing mix, communication mix, SWOT analysis, questionnaire survey.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-09-07Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. Ing. David Schüller, Ph.D. - V práci navrhujete použit metodiku, u konkrétního THINK použijete klíčová slova, ale cílíte na B2B trh. Prosím, vysvětlete. Zodpovězeno. Jak budete pracovat ve fázi CARE? Zodpovězeno. Definujte blíže Organické vyhledávání. Zodpovězeno. doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. - V práci jste zařadil mezi psychografická kritéria informační technologie. Prosím, vysvětlete. Zodpovězeno. Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. - Není jasný hlavní problém, který řešíte. Je uveden až v kapitole 7S. Proč není uveden již v úvodu? Zodpovězeno. Proč jste použil SLEPT analýzu v rámci řešeného problému? Zodpovězeno. Proč popis marketingové mixu následuje až po analýze mikro a makro okolí? Zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/208397http://hdl.handle.net/11012/208410
Source
VYBÍHAL, T. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]