Marketingové řízení firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce na téma „Marketingové řízení firmy“ se zabývá znalostí marketingových metod u firem na Českém trhu. Diplomová práce sestává z části teoretické a praktické. Teoretická část popisuje průzkum trhu, jeho druhy a postup jeho zpracování, popisuje nejužívanější nástroje marketingových analýz. V praktické části je zpracován průzkum znalosti analytických nástrojů firmami, jejich využívání, příčiny problémů s těmito nástroji a hodnocení důležitosti přisuzované jednotlivým metodám a spokojenost s nimi.
This thesis is dedicated to the theme „Marketing management of the company” its point is awareness of marketing tools in Czech companies. The diploma thesis consists of theoretical and practical part. Theoretical part presents marketing research, the sorts of the marketing research and procedure of processing, describes the most common marketing tools. The practical part is focused on research of knowledge of marketing management tools, using them, causes of problems and evaluation of importance and satisfaction with separate tools.
Description
Citation
DŘÍNKOVÁ, H. Marketingové řízení firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Pavla Břečková, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2011-06-14
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO