• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • polski 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • dizertační práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • Szukaj
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • dizertační práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Tvorba strategických partnerstiev vo vybranom regióne 

Sághy Estélyi, Kristína
Dizertačná práca sa venuje problematike tvorby strategických partnerstiev medzi malými a strednými podnikmi. Jej cieľom je skúmať postoje podnikov k strategickej spolupráci a charakterizovať spoluprácu podnikov v rámci ...
Thumbnail

Vliv recese na uplatňování Corporate Social Responsibility 

Placier, Klára
Počátek nového tisíciletí se nesl v duchu vzrůstajícího zájmu podniků o to, aby zastávaly ve společnosti více než jen ekonomickou roli. Tento zájem se jim dařilo naplňovat především prostřednictvím konceptu společenské ...
Thumbnail

Společné plánování výrobního procesu v logistické síti 

Bartošek, Vladimír
Aktuálním problémem logistického managementu v prostředí síťové ekonomiky je oblast společného plánování sériové výroby v malých a středních podnicích. Dnešní progresivní výrobní systémy ve spojení s komplexností a rozsáhlostí ...
Thumbnail

STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU FIRMY 

Němcová, Zuzana
Cílem dizertační práce je tvorba modelu moderního elektronického obchodu s uvažováním potřeb zákazníků a zahrnutí jejich požadavků do strategického řízení elektronického obchodu firmy. Důraz je kladen na aplikaci technické ...
Thumbnail

Metodika měření společenské odpovědnosti firem 

Černohorská, Lenka
Základní východisko společenské odpovědnosti firem tvoří pochopení a přijetí skutečnosti, že podnik je součástí společnosti, ve které vyvíjí své aktivity. Je mnoho firem, které se chovají na základě dobrovolného plnění ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV
 

 

Przeglądaj

Całe DSpaceZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorBartošek, Vladimír (1)Němcová, Zuzana (1)Placier, Klára (1)Sághy Estélyi, Kristína (1)Černohorská, Lenka (1)TematCorporate Social Responsibility (2)Společenská odpovědnost firem (2)AA 1000 (1)Business networks (1)Collaboration (1)Collaboration Planning (1)cooperation (1)E-Commerce customer satisfaction E-Commerce Strategy (1)elektronický obchod spokojenost zákazníků strategie elektronického obchodu (1)hodnocení logistické sítě (1)... zobacz więcej

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV