Analýza a strategie elektronického obchodu firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Obsahem práce je analýza a zhodnocení současného stavu firmy Slevoteka.cz s.r.o., jenž je prvním slevovým portálem v České republice, zabývajícím se výhradně pobyty. Součástí této práce bude dobré seznámení se s chodem firmy, marketing firmy a porovnání s konkurencí. Dále bude obsahovat návrhy na zlepšení, jež budou výstupem mého šetření a návrh úpravy webových stránek.
The content of this work is the analysis and assessment of the current state of company Slevoteka.cz, which is the first recreation dealing discount portal in the Czech Republic. This work also contains parts regarding an in-depth insight to company operations, a segment about firm's marketing and a comparison with its competitors. Finally there are many improvement suggestions which were derived as an output of my findings and also a web redesign draft.
Description
Citation
ŠKLÍBOVÁ, V. Analýza a strategie elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. Vladimír Smejkal, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Aleš Klusák, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Zuzana Němcová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-21
Defence
Na otázky vedoucího a oponenta bylo zodpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO