Metodika návrhu implementace elektronického obchodu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem této bakaláské práce je ukázat možnosti založení elektronického obchodu a prvk souvisejících s jeho funkcí. Práce je rozdlena do kapitol, které nám nejprve popíší historii internetu, elektronického obchodování a nejúspšnjších internetových obchod. Dále poukáže na možnosti obchodování na internetu a shrne potebné právní podklady pro vznik internetového obchodu. V poslední ásti práce se seznámíme s konkrétními možnostmi realizace internetového obchodu a jejích finanní dostupností.
Target of this bachelor work is to show possibilities of establishing an ecommerceand components related to its function. The work is divided into chapters, in which is described history of internet and e-commerce and history of some most successful E-shops.The work also shows the possibilities of internet business and summarizes legal basics necessary for establishing of an E-shop. In last chapter is presented financial accessibility and some specifications in realization of e-commerce.
Description
Citation
PACEK, J. Metodika návrhu implementace elektronického obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Hana Klčová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Pavel Štarha, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-21
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO