Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty bankovních institucí

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se věnuje marketingovému výzkumu spokojenosti veřejnosti s produkty bankovních institucí. Je zaměřena na analýzu základního bankovního produktu konkrétních bank působících na českém bankovním trhu. Teoretická část je věnována definici zákazníka a jeho pojetí, vymezení marketingu, postupům marketingového průzkumu včetně jeho nástrojů. Dále se věnuje obecné charakteristice bankovních institucí a daného bankovního produktu. Praktická část se zabývá průzkumem spokojenosti veřejnosti s nabízeným produktem, následnou analýzou shromážděných dat a návrhem na případné zlepšení produktu a služeb.
The bachelor thesis deals with public satisfaction analysis of banking products institutions. The analysis focuses on basic banking product of particular banks placed in Czech Republic. The theoretical section outlines the definition of customer, the definition of marketing, the methods of marketing research including instruments. It occupies with the characteristics of banking institutions and given banking product. The practical section is aimed at the survey of customer‘s satisfaction with offered product, the following analysis of the collected data and the suggest of improving the product and services.
Description
Citation
HURTA, A. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty bankovních institucí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. (místopředseda) Ing. Lenka Černohorská, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-13
Defence
Otázky oponenta BP: odpovězeno Otázka: doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. Objasnění Kanova modelu spokojenosti zákazníků Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO