Návrh elektronického obchodu pre firmu AUTOP
Design of E-shop in a Company AUTOP
Author
Advisor
Dvořák, JiříReferee
Povolný, Ing, JiříGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalárska práca sa zaoberá zavedením elektronického obchodu do firmy AUTOP – Jiří Povolný, ktorá sa zameriava predovšetkým na predaj automobilových súčiastok, doplnkov a náhradných dielov. Cieľom je charakterizovať problematiku elektronického obchodovania a marketingu, poukázať na nové trendy v tejto oblasti a analyzovať aktuálnu situáciu vo firme. Výstupom práce je návrh riešenia elektronického obchodu firmy a metodika použitia navrhnutého modelu. This bachelor’s thesis deals with implemeting an e-shop into the company AUTOP - Jiri Povolny, which mostly targets on selling car components, accessories and replacement parts. The aim of this thesis is to describe the issues of electronic trading and marketing, to demonstrate new trends in this area, and to analyze the company's current situation. The thesis's result is a proposed design of the company's e-shop and methodics of usage of designed model.
Keywords
Elektronický obchod, elektronické obchodovanie, internetový marketing., Electronic shop, e-commerce, internet marketing.Language
slovenština (Slovak)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
prof. RNDr. Ivan Mezník, CSc. (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Hana Klčová, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-19Process of defence
Otázky oponenta práce odpovězeno 1. prof. Mezník Poznámka k terminologii - E-commerce versus E-trading. odpovězeno 2. Ing. Klčová Jakým způsobem byl testován newsletter? odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/23629Source
MEŠKOVÁ, L. Návrh elektronického obchodu pre firmu AUTOP [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [483]