Marketingový plán personálního informačního systému Kompas2

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu personálního informačního systému Kompas2, který je vyroben a distribuován společností PC HELP, a.s. V teoretické části se zároveň zabývá mapováním moderních marketingových trendů. Při návrhu marketingových aktivit je velká pozornost věnována internetovému marketingu, s důrazem na obsahový marketing.
The diploma thesis focuses on creation of the marketing plan for the HR information system Kompas2 that is produced and distributed by PC HELP, a.s. The theoretical part also deals with mapping of modern marketing trends. When designing marketing activities, great attention is paid to Internet marketing, with an emphasis on content marketing.
Description
Citation
GULTOVÁ, P. Marketingový plán personálního informačního systému Kompas2 [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Pavel Duspiva, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-02-04
Defence
Otázky vedoucí práce - nejsou Otázky oponenta práce - zodpovězeny Ing. Luňáček: Jakým způsobem byly stanoveny váhy SWOT analýzy ve vaší prezentaci? - zodpovězeno Ing. Mráček: Jaké uvažujete náklady při využívání sociálních sítí? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO