Návrh CRM pro internetový obchod pomocí projektu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá efektivními řešeními pro řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ABC, s.r.o. Zaměřuje se na faktory působící na spokojenost a loajalitu zákazníků, kteří ve výsledku reflektují zisk společnosti. Práce poskytuje návrh pro zlepšení stávající situace zákaznické podpory internetových stránek.
The bachelor thesis searches possible solutions to CRM (Customer Relationship Management) in the company ABC, s.r.o. It focuses on satisfaction influences and customer loyalty, which results in the company profitability. This thesis provides an improvement project of current customer support state in the website.
Description
Citation
KOVAŘÍKOVÁ, M. Návrh CRM pro internetový obchod pomocí projektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) Mgr. Stanislav Nisler (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Aleš Klusák, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2013-06-14
Defence
otázka vedoucí BP - odpovězeno 1. otázka - Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D.: Velikost marže, jak jsou placeni zaměstnanci? - odpovězeno 2. otázka - Ing. Josef Veselý, CSc.: Klíčový prvek CRM ve společnosti? - odpovězeno 3. otázka - Mgr. Stanislav Nisler: Jak firma přijala návrhy BP? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO